Translate

.

.

onsdag 20 maj 2015

Inte helt bra....





Igår gick jag och lade mig redan efter åtta, hade ont efter dagens tandläkarbesök, kände också att jag höll på att bli sjuk med huvudvärk efter att jag var dyngsur när jag kom hem.
Någon bra natt blev det inte, jag vaknade hela tiden med denna huvudvärk som fortfarande sitter i men mest är den molande.
Måste iväg på idag till sjukgymnasten men sen blir det raka vägen hem igen.

Det är soligt ute så jag hade verkligen velat ta lite foton, men vi får se vad det blir.








Hoppas du mår bra och att du har en fin fortsättning på dagen.


Kram, K




33 kommentarer:

  1. Vädret idag är blandad kompott. Krya på dig, det är inte roligt, nej inte ett dugg, med hodepine. Och lycka till hos sjukgymnasten! Jag vet vad jag har att göra idag. Trycka fingrar, eller nåt.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blandat är det här med, har varit ut en sväng och skall snart gå till sjukgymnasten.

      Har du blivit fingerfärdig? :)

      Kl ♥

      Radera
  2. Aj då, hoppas verkligen det är något snabbt övergående!

    Kram och krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tror inte det, känner mig jättevissen...

      Kramen ♥

      Radera
  3. Men aj, aj, aj... Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är hårt att gå till tandläkaren! Jag gjorde det förra veckan (lagade ett hål) och var helt slut hela dagen. Krya på dig, nu är det gjort!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag gjorde bara en årlig rengöring, men det blir en lång timma när man skall göra allt på en gång, det är jag själv som vill att hon gör allt när jag är där...
      Förkylningen är en rackare för sig som tagit sig in i mig....

      Kramen ♥

      Radera
  5. Hoppas att du snart är pigg igen. Trist att inte vara i form när nu soldropparna har upphör. Kanske gör vila susen!
    Lycka till hos sjukgymnasten!
    Kramar och tankar från mig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tackar, tackar, nu går jag iväg till sjukgymnasten sen är jag fri att bli så sjuk jag vill.... ☺

      Kramar ♥

      Radera
  6. Krya på dig !!!!
    Också hemma fortfarande med huvudvärk och hängig men febern borta idag
    Så på rätt väg.. men den verkar ta tid
    KRAMISAR

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, har tagit en alvedon och en ipren nu så jag skall orka det som ligger framför mig idag.

      Kramen ♥

      Radera
  7. Krya på dej och ta det lugnt!

    SvaraRadera
  8. Men usch då, bädda ner dig, ta två panodil och krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hemma nu, skall ta det lugnt... Kramen ♥

      Radera
  9. Är alla sjuka nu?!
    Nu får det bli riktigt varmt och soligt så vi får lite välbehövlig D-vitamin!
    Krya på dig vännen. ♡
    Kram


    SvaraRadera
    Svar

    1. Alla är sjuka, hi hi hi.... Kramen ♥

      Radera
  10. HM den där bilden är ju läcker - krya på dig bloggsystern!
    Tiilfriskningskram ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack goa Tove, bloggsyrrakram ♥

      Radera
  11. Ryggont önskar huvudvärk god bättring!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, kan inte vi som är lite smartare, jaga iväg dessa oönskade värködlor? :-)

      Kramen ♥

      Radera
    2. Nämen uscha då. Hoppas det är bättre.
      Kram.

      Radera
    3. Ja, någongång blir det förhoppningsvis bättre.. :-)

      Kramen ❤️

      Radera
  12. Jag har huvudvärk idag jag, och den tycks bli värre och värre. Får nog krypa till kojs tidigt ikväll. Men jag har sett regnbågen idag. Bara en sådan sak. Kram! <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag skall också gå och lägga mig utan att sett någon regnbåge. :-)

      Kramen ♥

      Radera
  13. Hoppas du känner dig bättre! Inget vidare att ha huvudvärk och må dåligt :(
    Krya på dig
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nä, det är inget kul, men nu har jag gjort allt som är viktigt och kan rå om mig själv...
      Kramen ♥

      Radera
  14. Usch tandläkaren är inget kul alls. Hoppas det känns bättre snart. Kram Anette

    SvaraRadera
  15. Usch tandläkaren är inget kul alls. Hoppas det känns bättre snart. Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tandläkaren var igår idag är jag förkylt, fryser och är trött, slut finito.... :-)

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.