Translate

.

.

söndag 24 maj 2015

Humlegården idag






Åh vilken doft när man kliver in i parken, jag bara kände att här vill jag stanna, jag önskade att det fanns doftkamera så jag kunnat dela doften med er, fast ni vet hur Rhododendron doftar men ni fattar vad jag menar... ☺



Folk njöt på gräsmattan...



Idag blev det en riktigt fin dag och varmt och skönt blev det också...


Tänk om rötter kunde tala?


Linné hade sällskap idag.. ☺


Humlegården är stor så man kan fota så det ser tomt ut fast det är fullt av folk runtom...




Dofta och känn hur doften omsluter dig. ☺


Nu är jag hemma och skall ta det lite lugnt är lite trött efter natten, det är jobbigt 
att vinna eller hur? ☺


Gick in på Mood också men foton därifrån visar jag i nästa inlägg.


Kram, K


28 kommentarer:

  1. sv: Hehe jo, samma här ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Trevlig kväll på dig :)

      Kramen ❤

      Radera
  2. Vilka fina foton! Märks att vi ha lika (inte samma) mobiler med toppenkamera i. Jag har varit ute och fotat också, men det blir sträckbänkshållning tills i morgono
    Jag försöker sniffa på blommorna, men du, jag kan gå ut, här finns också rhododendron, haha, tar och drar in den doften här.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var helt otroligt viken doft som kom mot mig på väg in i parken, ville aldrig att den skulle ta slut.. :)

      KL ❤

      Radera
  3. Underbara bilder och jag förstår precis även utan doft ;-)

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Just det, hi hi...

      Kramen ❤

      Radera
  4. Så himla härligt det såg ut! Här har vi haft mulet hela dan - inte rättvist! ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skall Ama tala om väderrättvisa? :))))

      Tack för lånet av solen.

      Kramen ❤

      Radera
  5. Hihi, jag hade också ett photoshoot med rhododendron i morse. Den är verkligen fantastiskt fin just nu.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vacker och doftar ljuvligt... :)

      Kramen ❤

      Radera
  6. Jag kunde äntligen ställa ut - terassblommorna.
    Gott avslut på pingsthelgen.
    kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så mysigt, har det varit för kallt innan?
      Trevlig kväll på dig.

      Kramen ❤

      Radera

    2. Så mysigt, har det varit för kallt innan?
      Trevlig kväll på dig.

      Kramen ❤

      Radera
  7. Haha.....ja det är mycket jobbigt Men roligt att vinna.
    Vackra bilder du visar, och visst känner jag väl doften allt.

    Kramen.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, ja vilket slit... :))))

      Kramen ❤

      Radera

    2. Ha ha ha, ja vilket slit... :))))

      Kramen ❤

      Radera
  8. Vilka underbara bilder!
    Tack för titten inne hos mig och välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, jag kommer gärna tillbaks :)

      Kramen ❤

      Radera

    2. Tack, jag kommer gärna tillbaks :)

      Kramen ❤

      Radera
  9. Så varmt det ser ut på alla dina fina foton, så vackert med all Rhododendron. Här är det bara blåsigt, kyligt trotts att solen tittar fram lite då och då, sitter nu med filttofflor på fötterna :-(
    Jag är inte så mycket på bloggen mera, långt mindre hälsar jag på mina vänner bloggvänner, men ni är inte bortglömda, hoppas på bättre tider. Kramar till dig.

    SvaraRadera

  10. Det blir så i perioder då andra saker rar upp vår tid.
    Men jag är glad att se dig. :)

    Kramen ❤

    SvaraRadera
  11. Tack för Humlegårdsbesöket! Vackra foton och dessa rhododendron är så vackra och de doftar så gott. Så härligt med en och solig dag. Och visst behåller vi solen nu ett tag?
    Men vi får kanske vila oss i form nu, för det blev ju en sen lördagskväll.
    Natti, natti!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Natt nattinatt Ditte

      Kramen ❤

      Radera

    2. Natt nattinatt Ditte

      Kramen ❤

      Radera
  12. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  13. Härligt härligt man blir glad av sådant o hoppas din sömn var bra o en fin måndag till dig kram

    SvaraRadera
  14. Var här i går och lämnade en kommentar, men ... jag skrev om de fina bilderna du taget och vilken fin dag; och så undrade jag var humlorna fanns! ;-)
    Tokkram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har inte sett att du frågat något om humlor. De satt nog och lurade någonstans, bra för jag gillar dem inte trots att de inte biter... ☺

      Tokkram tillbaka ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.