Translate

.

.

lördag 9 maj 2015

Andreas Moe - Step Down From It




















Vilken dag, kom hem precis och vilar bakom datorn, läser bloggar och kommenterar. ☺
Dagen blev helt fantastisk, soligt och varmt, rolig och dyr. :-)

Igår började jag följa en krigsserie i tre delar Tannbach - ett krigsöde och den och går på SVT 1
Började först slötitta, men det hade inte gått många minuter innan mina ögon öppnades och jag följde med av största intresse. Så himla bra och så spännande, var det någon annan som såg den? Andra delen kommer redan ikväll och sista imorgon kväll. Den kommer att visas i repris i SVT24 19/5 ifall du nu missat och kanske vill se den.

Nu skall jag lägga mig på soffan och titta på Robinson: Love edition, ser den lördagar istället för mitt i veckan...




Go kväll och må så gott.


Kram, K








25 kommentarer:

  1. Tack och det samma! Hoppas det blev en behaglig stund på soffan :-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev? Jag ligger just nu och tittar på programmet. :-) kram ❤️

      Radera
  2. Skön dag hos dig! Kollade tv program och fann just den tyska miniserien som jag ska se, jag ser så gott som allt på play nu för tiden. Tv funkar inte så bra för mig på kvällstid så jag gör det på eftermiddagarn i play. Regnat här idag men nu är det nästan molnfritt på blå himmel. Ha en fin fortsättning på kvällen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Titta på den du den är jättebra. :-)

      KvällsKram ❤️

      Radera
  3. Jag har också haft en härlig dag ute. Den blev inte dyr alls, bara solig och fin. Och nu vilar jag mig lite fram och tillbaka. KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag vilar till teven, rätt slut faktiskt!

      Nöjd KL ❤️

      Radera
  4. När jag tittar på tv så brukar mina ögon ramla ihop istället för att öppnas... ;-)

    Men du. Jag har garvat flera gånger per dag åt att du sparkade på dammsugaren när du slutade röka. Anders har erbjudit att ta fram den så sen som för fem minuter sen :-D

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, det låter nog roligt med det var det inte då. För mig riktigt jobbigt, jag fick tillochmed sluta dricka kaffe för det påminde mig om cigaretten. Så då fick jag gå med både kofein och nikotin abstinens.
      Efter tredje månaden började livet bli mer uthärdligt men tungt och tomt.

      Det kanske är bättre du sparkar på dammsugare för annars kanske du går ner och sparkar på bilarna.. å det kan bli dyrt...

      Stå ut, vad än hjärnan Säger, så stå ut!

      Styrkekramar ❤

      Radera

    2. Ha ha ha, det låter nog roligt med det var det inte då. För mig riktigt jobbigt, jag fick tillochmed sluta dricka kaffe för det påminde mig om cigaretten. Så då fick jag gå med både kofein och nikotin abstinens.
      Efter tredje månaden började livet bli mer uthärdligt men tungt och tomt.

      Det kanske är bättre du sparkar på dammsugare för annars kanske du går ner och sparkar på bilarna.. å det kan bli dyrt...

      Stå ut, vad än hjärnan Säger, så stå ut!

      Styrkekramar ❤

      Radera
  5. Tack för tipset! Den finns på SVTPlay också ser jag. Den ska jag allt titta på framöver!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gör det, den är jättebra och nu längtar jag till sista delen ikväll... :-)

      Kramen ♥

      Radera
  6. Det var ett bra tips. Tackar tackar.
    Ha en skön söndag nu.
    Kramelikram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Varsågod och mycket nöje! :-)

      Söndagkramen ♥

      Radera
  7. God morgon ..jag kollade oxå Robinson i går men följer inte det då jag jobbar men ibland, skönt med slappa kväll så blev det här med ...Hoppas dagen blir fin för dig kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag är det molnigt men det är bra för jag har annat som jag behöver göra....

      Kramen ♥

      Radera
  8. Försökte titta men jag tuppade av :))) ha ha. Följer några andra serier just nu..och då rör det ihop sig, kan inte hålla reda på alla.
    Hoppas du får en lika fin dag idag..men billigare :D
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Synd, se den på svt play, den är verkligen värd det...

      Dagen idag kommer inte att kosta ett skit, ha ha...

      Kramen ♥

      Radera
  9. Vi missade den serien. Vi såg på hockey Sverige Schweiz istället och det verkligen spännande fast på ett annat sätt! :) Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Sverige vann! :-) Spänning som spänning, känslan är densamma... :-)

      Kramen ♥

      Radera
  10. Ibland är det skönt att bara lägga sig i soffan och titta på TV :)
    Hoppas du får en fin söndag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja det är det, efter en hel dag på stan så finns det inget härligare än att få lägga sig och titta på någon bra film eller annat...

      Kramen ♥

      Radera
  11. Somnar alltid framför TV :/ inget roligt sällskap här inte ..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, ja, du är väl trött då :-))))

      Kramen ♥

      Radera
  12. Sjukt skön låt :) Hoppas annars att du haft en solig helg, här blåser det som bara f.

    Om du gillar sommarhus inspiration kan du kolla in min nya post :)

    ha en kanonvecka

    LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

    SvaraRadera
    Svar

    1. Visst är den bra? du är den enda som kommenterat den... :-)
      Klar jag tittar in till dig... :-)

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.