Translate

.

.

måndag 13 april 2015

Nya trenden skägg på män...










Nog har jag tyckt att utseendet på män både i kostym och i rutiga skjortor har förändrats, nu fick jag svaret, nya trenden för män är skägg och skägget har kommit för att stanna.



Eftersom vi skall vara jämlika så kanske det finns skägg att köpa för oss kvinnliga...




Med lite humor och fantasi kan man få till det mesta, men blir de tagna på allvar då?
Tänk själv att komma till banken eller psykologen med denna frisyr, he he ☺



Samtliga bilder är lånat från nätet.







Skägg eller inte vad tycker du?


Kram, K




27 kommentarer:

  1. Det beror på vem skulle jag vilja säga! Vissa klär i skägg, andra inte.

    Ha en bra dag nu!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det beror på vem som bär skägget.....

      Kram ♥

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera
  2. Vissa passar i skägg, men jag lockas inte av skäggprydda män.
    Ha det härligt, och stor KL <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Då får du inte mycket att titta på för nu skall alla män bära skägg... :-))) KL ♥

      Radera
  3. Nja, lagom är ju bäst! Och något långt skägg gillar inte jag :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej fy för långt skägg... Kram ♥

      Radera
  4. Tänk vad männen nu kan styla till sig med, det var väl snyggt det där trixiga skägget en av männen hade, med krysset , ,-))
    Då kan det var kvinnliga bilförare som kär av vägen med dessa sexiga män med dekorerat skägg ,-)))
    Nej jag gillar nog utan skägg, fast vissa passar i det, vanlig skägg alltså ,-)))
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  5. Jag tycker skägg är såååå snyggt på män. Batman ser ut som 15 bast utan skägg så jag tvingar honom till att ha ett. Hahaha! Men det ska vara välansat, nåt han slarvar rätt rejält med. ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Killar ser äldre ut med skägg men jag undrar om det gäller gubbar också? :-) Kram ♥

      Radera
  6. Håller med övriga - vissa passar i skägg och andra inte. :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag passar inte i skägg.. :-) Kram ♥

      Radera
  7. Nej inte skägg, det sticks...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nix, inget skägg :-) Kram ♥

      Radera
  8. Helst nyrakad :) men det beror på vem det sitter på ..tycker man om ett utseende så bryr jag mej inte. Jo jag har varit glad några dagar nu :) efter regn kommer sol ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nyrakat är inte inne så då får du problem, he he... Kram ♥

      Radera
  9. Ja ... men visst eller ja jag vet inte .. nej ...jo :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nja säger nog jag också....:-)

      Kram ♥

      Radera
  10. Jag har förstått att dte skall vara skägg nu i vår. Hör liksom till modet. Dock tycker jag en del passar bra i skägg och andra gör det inte. Jag tror inte jag skulle passa i skägg , men jag kan vid nästa besök hos myndigheter prova med ett vitt tomteskägg. Nej, det skulle nog klia....
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nä, vi glömmer skägget på oss, tror inte vi skulle göra oss i skägg... :-) Kram ♥

      Radera
  11. UCH jag tycker det är äckligt sen stick det med nä sexig skäggstubb ska det va:) hoppas annars du haft en kul helg.

    Om du gillar New England kan du kika in min nya post:)

    ha en kanonvecka

    LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

    SvaraRadera

  12. Nu har jag varit inne hos dig och gillade det jag såg. :-)
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  13. Skägg eller inte? Hmm.. Det är väl som allt annat. Trender kommer och går. Vissa passar i det andra inte! Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, så är det. Men när alla plötsligt börjar se ut som små gubbar så hajar jag till... :-)

      Kram ♥

      Radera
  14. Svår fråga, kan inte svara på den.
    För, vissa män passar i skägg och andra är snyggare och sexigare utan. Min mysing har haft skägg, såg då lite äldre ut, provade med enbart mustasch, men jag tyckte det stacks.
    Men på tjejer, nix.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det sticks..... :-)

      Kram på dig ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.