Translate

.

.

måndag 27 april 2015

Fy skäms Åhlens!!!


Bild lånad från nätet. 





Vill börja med scrapbooking för det verkar väldigt kul men är nog väldigt beroendeframkallande... ☺
Är det någon här som har testat?


Jag har varit i väg och hann inte lägga ut något inlägg på morgonen, men det gör detsamma för jag hade ändå ingenting att säga, hi hi hi,,,,

Är ute efter en väska eller ett fodral till telefonen men de hade inte kommit in än, jag är så klumpig och tappar lätt saker så det är bråttom, men de skall komma in i veckan....

Var även till Åhlens de lockar med erbjudanden och när man väl är där så har dem antingen ställt bort varan man tänkte passa på att köpa, eller så har de helt sonika ställt den på en annan avdelning där erbjudandet inte gäller. dåligt gjort, fy skäms!!! De lurar dit kunder bara...☻


Nu skall jag äta sedan tittar jag in till dig.



Kram, K ♥

33 kommentarer:

  1. Har aldrig testat men har en bloggvän som gör helt fantastiska kort och det är säkert väldigt roligt! Så varför inte testa...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får se, tiden räcker inte till för allt... :-)

      Kramen

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Jag är väldigt sugen på att testa men jag är övertygad om att jag blir helt beroende så jag känner att det inte är läge att börja med det nu.

    Kram!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tror jag väntar tills jag blir lite äldre och skruttigare... hi hi...

      Kramen

      Radera

    2. Tror jag väntar tills jag blir lite äldre och skruttigare... hi hi...

      Kramen

      Radera
  3. Jag har testat. Gjorde egna julkort ett år. Roligt och pillrigt då, men vill nog inte mer. Sen är det DYRT om man inte kommer över något bra tillbud.
    KL ♥

    SvaraRadera
  4. Jag har aldrig testat, men det verkar kul :)
    Men vad dåligt av Åhlens :(
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har testat scrapbooking, problemet var att jag hade ingenstans att hålla till på riktigt (borde ha ett hobbyrum) samt att man borde ha en pappersklippare, det blir så drygt att mäta och klippa allt...
    Men så dåligt av Åhlens, jag blir vansinnig på sånt där!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Jag blir också vansinnigt på sånt...
      Ogillar skarpt när någon försöker lura mig!
      :-)
      Kramen

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  6. Men vad fult gjort av dem!
    Jag har scrappat en helt del, det finns att se en del "alster" i bloggen. En del under kategorin scrapbooking men jag har nog glömt att kategorisera en del av dem...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Detta är inte första gången, Åhléns blir bara giriga och giriga. . Straffet blir att folk ilsknar till och handlar det dom vill ha någonannanstans.

      Kramen

      Radera

    2. Detta är inte första gången, Åhléns blir bara giriga och giriga. . Straffet blir att folk ilsknar till och handlar det dom vill ha någonannanstans.

      Kramen

      Radera
  7. Märket att det blir dubbla kommentarer, vet inte varför....

    SvaraRadera
  8. Jag scrappar - mest kort till vänner och familj.
    Det är väldigt roligt och om man tillåter sig att använda sin egen fantasi när man väl lärt sig grunderna så kan man göra väldigt personligt till var och en.
    Däremot är det inte alla som uppskattar det mer än ett vanligt köpt kort för en krona men det ser man ju första gången och kan köpa ett enkelt kort nästa gång.

    Många affärer har speciella produkter till reorna som inte alltid har funnits i affären innan ens.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag avvaktar, hinner knappt med det jag gör redan, så jag får beundra andras fina kort..

      Kram

      Radera
  9. Jag skulle inte ha gått på det, för pyssel är inte min grej. Men jag älskar dom scrapgrejer (stavas säkert inte så?) som jag bland annat har fått av Decdia. Huuur fina som helst!
    :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Pyssel är inte riktig min grej heller, fel - det var inte min grej men jag börjar luta lite åt pyssel idag, men det får inte bli för mycket...

      Kramen

      Radera
  10. Att "scrappa" vet jag fler som gör, men tyvärr har jag absolut ingen fallenhet för det pyssliga. Men jag har sett många resultat av "scrapping" som är så fina. Och jag kan önska att jag kunde få till det. Har dock under årens lopp lärt mig att jag duger ändå. (Det sa mia skolelever när jag gjorde tappra försök.)
    Vad gäller Åhléns var det bra fräckt! Trist!
    Jag skickar en uppmuntrande tanke och kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ditte för den uppmuntrande tanken, ler.. Jag är munter hi hi, men sur på Åhléns, nu handlar jag det jag vill ha på ett annat ställe. :-))

      Godnattkramen

      Radera
  11. Har aldrig gjort men tycker det är fantastisk kul att titta i dessa böcker ..
    Önskar att jag hade tålamodet !!
    Hmm inte bra av Åhlens sa du unte till ??
    Kram Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon i kassan sa att de som jobbade där också tyckte det var fel, så andra har också uppmärksammat detta..

      Kramen

      Radera
  12. God morgon....ja sånt där är aldrig kul man skall vara tydlig med att det inte gillas :) många kör med fula trick ...ha en fin dag kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, men mig lurar dom inte, he he he,,,, :-) Kram ♥

      Radera
  13. Du är en fena på att fixa en snygg Header. :) Åhlens ville bara leka gömme med dig. :) Det är mycket lureri i affärerna. Dessa erbjudande som de lockar med ständigt. Sedan när man kommer dit finns de där inte av olika anledningar. :(
    Den som gillar att pyssla, har tålamod, älskar hobbyn. Ska visst vara kul att göra i grupp också. Scrappa passar utmärkt till min äldsta dotter. Just nu har hon inte tid. Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Åh tack bästa Bosse! :-)

      Den bästa dagen till dig med en kram ♥

      Radera
  14. Inget kul med det där med Åhlens. Prova scrap så vet du - , inget för mig men jag jag har ju min målning jag ... Väntar på alster :-)
    scrapkram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Äsch mig gör det ingenting, men jag blir sur över deras tillvägagångssätt....

      scrapkram hi hi... ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥