Translate

.

.

torsdag 9 april 2015

Följ med när jag var på Bangkok Safari World











Detta besöket gjorde jag 1989 


Jag försökte öppna fönstret i bilen vi färdades runt i och då blev
det ett himla liv från chauffören. Vilket jag förstår idag.... :-)


De tittar lystet....


Här var det lite trevligare stämning...


Vacker...


Hungrig, mat på väg....



Fantastiskt att fått varit med om detta, det är jag på bilden nedan inte ovan. :-)






Önskar dig en fin torsdag, skrev onsdag innan inte lätt att hålla reda på dagarna och snart är det helg igen. :-)



Kram. K


21 kommentarer:

  1. Tur att chauffören reagerade! Min svåger envisades att ha fönstret öppet för att fotografera men vi tvingade honom att stänga. Olyckan kan snabbt vara framme...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var allt tur, annars hade jag blivit lunch till någon av dem som var nära.... Kram ♥

      Radera
  2. Wow, häftigt. Så skriver jag om slottskogen, hihih.
    Bra att det inte bara är jag som skriver fel på dagarna. Fick en hälsning om god fredag en gång. Trodde det var fredag, men så vart det torsdag. Så vi är fler...
    kramis

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, numera är det så gott som omöjligt att hålla reda på dagarna, skönt att vi är fler, hehe.. Kramis ♥

      Radera
  3. Härliga bilder! Tror nog jag ville öppna fönstret jag med .. men förstår ju faran ... den sista bilden är en silhuett på dig!
    kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, helt rätt det är jag fast detta togs inte i Thailand utan på Boracay på Filippinerna. :-)

      Kramen ♥

      Radera
  4. En härlig upplevelse att få se alla djuren. fina foton.
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var absolut en upplevelse, vi var så nära djuren och några var helt intill bilen... Kramiz ♥

      Radera
  5. Oj, det kan gå riktigt illa om man har ett bilfönster öppet. Bra att chaffisen sa till!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, ja annars hade inte jag öppnat några flera fönster. :-)))

      Kram ♥

      Radera
  6. Öppna fönstret??? Haha - hur tusan tänkte du där???

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tänkte inte alls, djuren såg så mjuka och goa ut och jag ville bara kela lite, he he.... Kramen ♥

      Radera
  7. Woooow såååå snygg bild på dig. Vackert.
    Jag älskar djur och speciellt förtjust är jag i kattdjur. Oj såna mäktiga djur.
    Fina bilder.
    Ps......den nedersta bilden på dig skulle vara en jättefin headerbild. Ba så du vet vännen.

    Kramkram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Bilden kanske passar när hösten kommer och det har börjat bli lite rått ute :-)

      Nattiskram och sov gott. ♥

      Radera
  8. Härliga bilder från Bangkok Safari Park. Och att öppna fönstre var inte så klokt direkt. Men jag antar att du ville ha närkontakt.
    Besökte också den här parken för många, många år sedan men jag öppnade inget fönster.
    Vet att det var en av anledningarna till att Kolmården tog bort att man kunde köra runt där bland de vilda djuren per egen bil. Förståligt!
    Bilden på dig där i solen är magiskt vacker.
    Tack för safarin!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi kanske var där samtidigt, hi hi... Kul att man kan lägga in bilder i bloggen så finns de där som ett fotalbum.

      Godnattkram och sov gott ♥

      Radera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder o säkert ett kul besök :) önskar dig en skön fredag kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var en upplevelse utan dennes like... Kram ♥

      Radera
  11. Svar

    1. Tack, djuren var finare i verkligheten... Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥