Translate

.

.

onsdag 22 april 2015

En ros









Igår stängdes mitt telefonnummer på mitt kontantkort ner på min gamla telefon, men den nya har ännu inte aktiverats så det går inte vare sig ringa in eller ut på någon av dem.
Tror och hoppas det kommer igång under dagen, fem dagar skulle det kunna ta fick jag ett meddelande om men då får dom ju inte stänga ner min gamla som jag har på kontantkort. Den nya är på abonnemang till fastpris. Samma nummer så det bör vara okej....


Någon här med liknade erfarenheter?



Kram, K 




24 kommentarer:

  1. Jag bytte från abonnemang till kontant med samma nummer kvar för några år sen, och som jag minns det var det inget längre uppehåll. En dag, eller så.
    Hoppas du blir kontaktbar snart!
    :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas det kommer igång, nu är jag orolig att det är jag som klantat mig på något sätt....

      Kram ♥

      Radera
  2. Nej, jag skulle nog inte ens fixa det ,-)))
    Hoppas du blir nåbar snart ,-)
    Ha det fint KRAM Primrose -)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Än har inget hänt, tur jag har ett annat nummer om jag behöver.... Kram ♥

      Radera
  3. Besatt? Ush, är tvärtom. Jag är en tvättäkta teknofob. Blir skitförbannad, när jag ska lära mig, eller lösa tekniska problem...
    kramisen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, jag ser dig framför mig... :-))) Ilsken som ett bi.... :-)))

      Kramisen ♥

      Radera
  4. När vi bytt har det alltid överlappat så att man inte varit utan telefon. Hoppas att du snart är nåbar igen ;-)

    Krma

    SvaraRadera
    Svar

    1. Helt utan telefon är jag inte, jag har två andra nummer som jag kan använda.... :-) Men jag vill ju att det skall funka iallafall snart.... Kram ♥

      Radera
  5. Nej, vet inte. Borde väl funka så att det nya kommer igång när det gamla stängs ner.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Noppe, jag är lite förvånad över att de stängde av numret så tidig och inte aktiverade mig på det nya abonnemanget. :(

      Kram ♥

      Radera
  6. Det nya borde väl funka innan det gamla stängs av tycker man?
    Men hoppas du får rätsida på det så fort som möjligt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har börjat bli rädd att det är jag som gjort något fel... Avvaktar tills i morgon sedan får jag söka förklaring.... Kram ♥

      Radera
  7. Aj då! Jag trodde i min enfald att allt fungerade med någon sekunds mellanrum. Tekninken finns väl, men kanske inte viljan! Hmpf!! Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hm, säg inte så (gråter) Jag trodde de flesta ville göra sitt bästa... :-)

      Kram ♥

      Radera
  8. En så vacker ros! Wow - jag älskar rosa rosor! Ingen erfarenhet av det där med abonnemangsbyte. Må det gå dig väl med detta ... :-)
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, river mig av mig håret just nu, hi hi.. nä, men än har inget hänt.... Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, hm.... I detta fallet stämmer inte ordspråket... Kramis ♥

      Radera
  9. Jag bytte mobilabonnemang för typ hundra år sedan så jag har dåligt med minnen från det, men jag vill minnas att det var rätt så krångligt. Trodde de löst det hela till det bättre efter alla dessa år. Hoppas du är nåbar snart.

    SvaraRadera

  10. Det abonnemanget måste det växt mossa på nu, ha ha ha... Nej jag har ännu inte fått mitt sim-kort aktiverat, men det finns en dag i morgon också. Bara att andas djupt och ut....

    Kram ♥

    SvaraRadera
  11. Du får andas på. Jag ringde min operatör idag, min mobil kommer nästa vecka, och det skulle inte vara några problem alls. Och jag har bara en mobil och ett abonnemang igång.
    Solig kram från styggt ansikte, haha, det blev som det blev, när det inte blev som det skulle.
    KL ♥

    SvaraRadera

  12. Jag älskar verkligen telefonen, du kommer att att bli så nöjd. :-) Andas och ge ansiktet tid, du blir helt fin om en vecka eller två.. :-) KL ♥

    SvaraRadera
  13. Japp så gick det för mig ju när jag köpte min nya mobil, jag ändrade operatör så skulle det vara klart den 13 men då stängdes mitt gamla kort o jag hade ingen mobil så den 14 var jag arg då jag kom hem från jobbet men då funkade det igen :) det kan ta nån dag men jobbigt att vara utan mobil :( hoppas det löser sig kram

    SvaraRadera
  14. Jaha, då vet du... Hoppas det kommer igång snart... kramen ❤

    SvaraRadera
  15. Jättevacker ros men du........vilket klater med telefon.
    Ha en najsig dag nu.
    Kramelikram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, vi får se om den kommer igång under dagen... Kram,kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.