Translate

.

.

måndag 9 mars 2015

Undrar om badaren fortfarande njuter?















Undrar om badaren kommit upp än? Älskar den här bilden som
jag tog för något år sedan..... :-)

Igår var en dag då folk var ute överallt, köerna var långa till krogar
och restauranger. 
Alla ville njuta och ta del av vädret, jag tog också del av vädret men var
inte bland de som köade.

Många hade till och med shorts på sig, killar var det som
var vågade nog för att vädra låren.

Idag blir det också fint men inte så varmt som igår
uppåt 10 grader istället för de 16 igår.

Idag skall jag gå och se om jag hittar något att ha på fötterna.









Något liknade som denna, ljus färg men med dragkedja
 på sidan, känner att jag
vill ha något
annat än de
 gympaskor jag
 alltid trampar runt
 med.



Kram, K



28 kommentarer:

  1. Ska avboka oljemassagen, det passar sig nog inte just nu, trots positivt tänk.
    Din bild är superfin!
    Nä, sånt väder hade inte jag och idag blir det nog som hos dig. N
    Nu ska jag iväg till cykelhandlaren och jag ska inte krama honom, hihi, han får krama däck.
    KL <3 köp dig fina skor!

    SvaraRadera

  2. Oljemassagen skulle nog varit bra, men jag förstår för det kan ju varit någon som gått men smitta innan.... NEJ, inget kramande med cykelhandlaren, han kan vara förkylt, hi hi hi.... Däcken kan du krama, skrattar....

    KL ♥

    SvaraRadera
  3. Får hoppas att "badaren" kom upp någonstans ,-)
    Så skönt det var igår ,-)))
    Snygga skor bilden, ja kul att några snygga skor, hoppas du hittar, jag har mest gympaskor jag också, på mina hundprommisar ,-)
    Ha det jättefint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, ja, annars har han mer än simhud mellan tårna. :-))))

      Jag köpte allt annat än skor, så typiskt mig. :-/

      Kramen ♥

      Radera
  4. Bilden är alldeles fantastisk så jag förstår mer än väl att du tycker mycket om den. Nästan så att man själv vill hoppa i och simma iväg...

    Ursnygga skor och helt i min smak! Visst behöver man förnya sig och välja något annat ibland.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, man behöver förnya sig och förvalta det som är kvar, he he he.... :-)

      Kramen ♥

      Radera
  5. Skon var jättefin! Men jag hade nog smutsat ner dem direkt. Haha!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Man behöver ju inte använda skorna när man påtar i jorden eller när det regnar, inte heller behöver vi gå i leran med dem, hi hi hi... Var jag lustig nu? :-))

      Kram ♥

      Radera
  6. Vilken härlig bild!
    Och vilket fantastiskt väder ni har fått där hemma....Visst blir man extra glad när solen visar sig :)
    Och skorna var jättesnygga!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, idag var det bara 10 grader men solen sken och folk satt ute på uteserveringarna...

      Kram på dig ♥

      Radera
  7. Då säger jag lycka till.
    Att få tag i skor som är sköna och snygga och passar mina fötter är så svårt, jättejobbigt. Hoppas att det är lättare för dig.
    Tjusig bild som du har tagit, den rymmer så mycket och tankarna kan flöda fritt.
    Vi har varit ut i två vändor idag och det kändes mycket skönt, inte blåsigt.
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har varit på Hamngatan, gått i affärer så nu är jag totalt slut, har totalt tappat konditionen dessa sju veckor som gått efter jag bröt armen....

      Varma kramen ♥

      Radera
  8. Jag tror jag var den enda som var inne hela dagen igår. Blir så fruktansvärt trött av vårsolen och den plötsliga skiftningen i temperatur. Kramar! <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. I år jag också vårtrött tycker jag, faktiskt helt slut...

      Kramar ♥

      Radera
  9. Verkligen en härlig bild :-)

    Hoppas du får en nästan-lika skön dag idag :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skön och skön, har varit ute på shopping, kroppen känns som tåget kört över mig... Men roligt var det. :-)

      Kram ♥

      Radera
  10. Igår....jo hela helgen har vi haft ett vackert och soligt väder, och likaså så här vi vackert i dag med.
    Vi hoppas på många fina soliga dagar nu.

    Kramkram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det kommer att bli några fina dagar framöver, i morgon lite varmare än i dag för att sedan bli lite kallare...

      Kramkram ♥

      Radera
  11. Svar

    1. Då har vi samma smak. :-)

      Kram ♥

      Radera
  12. Ja denna sol....som den väcker oss!! I Skåne idag...wahooo!!! Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej där! :-) solen och våren är så välkommen. Nu får man börja leva igen. :-)

      Kramen ❤️

      Radera
  13. Härligt med skor snygg är dom också hoppas du hittade nya då :) ja det sköljmedlet har vi också super gott :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Köpte allt annat men inga skor, skakar på huvudet... Men det är en dag i morgon också. :-)

      Kram ❤️

      Radera
  14. Vilken underbar, somrig, bild!

    SvaraRadera
  15. Nu är våren här på riktigt, som fåglarna kvittrar och alla man möter lyser som solar. Har inte vågat gå igenom vår-garderoben ännu, är nog inte så mycket som passar nu, har gått upp ett och annat kilo denna vintern. Fina kängor du visar på bilden, men höga klackar tror jag inte fötterna skulle må bra av på en promenad i dag. Önskar dig en fin vecka. Kramen..

    SvaraRadera

  16. Ja Ruth, det är härligt att våren äntligen är här. :-)
    Köpte inga skor idag men kanske i morgon. :-)

    Godnattkram och sov gott. ♥

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.