Translate

.

.

onsdag 18 mars 2015

Skottlossning - övning - eller vad var det som lät i går kväll?





Sitter med en kopp kaffe och skall snart äta min frukost, ute är det sol 
och det kommer att bli ytterligare en fin dag.

Idag skall jag röntga armen, hoppas att alla prylar☺ sitter som dom skall. ☺










Igår hördes det som skottlossning här, undrar om det var någon övning
som pågick, för det pågick minst 10 min?
Folk tittade sig omkring och ett och annat huvud dök upp i fönstren
- så även mitt. ☺


En fin dag med mycket kärlek & glädje till dig.


Kram, K


20 kommentarer:

  1. Frukost? Vid 10-tiden på kvällen?? Märkligt... ;-)

    Det där med skottlossningen - det är nog bara våren, för då skjuter alla växter skott...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej det var inget vårskott, men eftersom det höll på så länge så måste det varit en övning, gick in och kikade på nätet men såg ingenting om detta...

      Kramis fast du kanske sover nu, hi hi... ♥

      Radera
  2. Hoppas verkligen att det var en övning, riktigt läskigt annars.
    Håller tummarna att allt är bra med armen!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det måste ha varit en övning men märkligt att det inte finns något att läsa kring detta....

      Kramis ♥

      Radera
  3. Hoppas allt är "kanon" med armen! ,-)
    Fy då, då hoppas jag på övning, även om det låter lite märkligt!
    Ama de casas svar skrattar jag åt, det var fyndigt ,-)))9
    Ha en fin dag och gott ser det ut dt du har på fatet ,-)
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har blivit torsk på vindruvor, blir jag utan så blir jag förtvivlad, ilsken, ledsen och gråter... :-)

      Kramis ♥

      Radera
  4. Vi får verkligen hoppas att det bara var en övning! Otrevligt när det smäller omkring en så där :(
    Lycka till med armen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har ingen aning vad det var, men det höll på minns 10 min...

      Nu är den röntgat så nästa vecka får jag vet....

      Kramen ♥

      Radera
  5. Lycka till med röntgen! KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, nu är den avklarat.... KL ♥

      Radera
  6. Hoppas det blir godkänt resultat efter din röntgen!

    Hoppas verkligen inte det var skottlossning...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar


    1. På tisdag får jag domen. :-) Det måste varit någon övning av något slag, har ingen aning men det small länge... Kramis ♥

      Radera
  7. Läskigt detta med skotten. Brukar det vara övningar där du bor?
    Det händer ju så mycket nu men har det varit något annat så borde du ha läst om det, tycker jag.
    Så gott det ser ut med jordgubbar och vindruvor.
    Hoppas att röntgen visar OK.
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu blev det lite konstigt i kommentarsfältet, kommentaren under var till dig men detta funkar för jag skulle skrivit ungefär detsamma, hi hi, se detta tekniska! :-)

      Varm kram ❤️

      Radera
  8. Hoppas att det gick bra med röntgen - att "alla bitar" satt på plats som du uttryckte det.
    Det där med skotten; man kan inte så säkert veta nu för tiden - det verkar skjutas lite till mans numer.
    kram

    SvaraRadera

  9. Det har inte varit övningar som jag märkt av. Det var väldigt konstigt för det lät som skott, men pågick för länge för att varit det...

    På tisdag får jag veta hur armen mår... :-)

    Kram på dig ❤️

    SvaraRadera
  10. Va obehagligt om det var sig en skottlossning, har du hört något mer om detta idag?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, inte ett ljud.. Skumt!

      Kramen ❤️

      Radera
  11. Uscha för skottlossning. Hoppas röntgen gick bra.

    Kvällskram från mig❤

    SvaraRadera

  12. Röntgen gick bra, fem bilder blev det.. Nu kan jag jobba som modell, ha ha ha..

    Kramsi ❤️

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥