Translate

.

.

tisdag 17 mars 2015

Pilatesboll - Motionscykel och gummiband







Gummibanden använder jag varje dag och armen blir allt bättre.
Men åker armen bakåt så gör det okristligt ont, detta händer om jag glömmer att
jag inte har någon större styrka i armen och den faller ner bakåt eller att jag slår i något som jag går förbi. Den 24 mars skall jag träffa ortopeden och får då veta mer. Att jag kommer att behöva månader av sjukgymnastik det vet jag så det är bara att gilla läget, det kunde varit värre. Tycker att det gått bra hela vägen, har fått all den hjälp jag behövt, tackvara vänner och grannar. Solen skiner men det är inte så varmt som det verkar, det är lätt att klä av sig för tidigt. många är förkylda. Ringde precis och bad om pollenmedicin, ögonen kliar och näsan rinner. Har du besvär av pollen?
Trevlig dag till dig.

Kram, K ♥

20 kommentarer:

  1. Kul med träning :) nä jag har ingen allergi hade innan mot kvalster men sist jag gjorde koll så var det borta kan växa bort ha ha ja ja lycka till ha en fin dag kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så skönt att det försvann för det är jobbigt med rinnande ögon och näsa...

      Kram ♥

      Radera
  2. Kan tänka mig att det gör ont!
    Hoppas du får jättefina besked hos ortopeden.
    Nej jag har inga problem med pollen.
    Allt har ju blommat ut så snabbt i år.
    Ha en jätteskön dag ,-)
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Alltså det gör ont när armen faller bakåt, det gör den bara ibland och av misstag....

      Kram ♥

      Radera
  3. Förstår att du har ont. Min mammas återhämtning tog lång tid...

    Ja, det har jag och oftast då gräspollen men även annat kan jag känna av. Tyvärr är säsongen redan igång...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Säsongen är i full gång, absolut. Hoppas medicinen kommer att hjälpa får en ny sort...

      Kram ♥

      Radera
  4. Vad fint det går för dig, och vad bra du tränar. Smärtan är jobbig, men ibland vänjer man sig, bara vetskapen om att det blir bättre.
    Jag har ingen allergi, men mina ögon är röda av känslor.
    KL <3 njut dagen!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Förstår att det är mycket känslor, verkligen... ♥

      KL ♥

      Radera
  5. Skönt att armen känns bättre! Hoppas att ortopeden också tycker det när ni ska ses!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det skall bli spännande att höra vad ortopeden har att säga om armen.... :-) Kram ♥

      Radera
  6. Du är en riktig kämpehjälte. Pollen trodde jag mig ha problem förra året. Har aldrig haft besvär med det tidigare. Fick några tablettar av morsan men blev trött. Men jag vet inte om det var pollen. Ska se om det händer något detta året.
    kramisen på dig

    SvaraRadera
    Svar

    1. En liten ettrig jäkel, det är jag, hi hi hi....

      Kramisen ♥

      Radera
  7. Nej, någon træning bliver det inte før mig i dag. Min fot och ben sæger ett bestæmt nej. Jag har gått 3 km inne på intensivvårdsavdelningen och totalt i dag 4,5 km och jag ær fortfarande kvar på jobbet en stund efter att jag slutat før att nyttja en dator.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det förstår jag så väl... Var försiktig med foten så den blir fort bra. 4,5 km är långt för en skadad fot...

      Kramen ♥

      Radera
  8. Jag har tur...ingen besvär av pollen.
    Kramkram från mig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Då har du tur, å det e bra! :-)

      Kramis ♥

      Radera
  9. Brukar ha besvär i början av våren. Minns ett år då jag fick någon korsreaktion, höll på hacka lök och lyckades fingra kring ögonen. Ögonen svällde upp så jag nätt och jämt såg något. Glad att jag har en sjuksköterska hemma som sambo och hade vi hade betapred...

    SvaraRadera

  10. Så typiskt att löken också skulle vara med och förstärka det hela.... :(

    Kramis ♥

    SvaraRadera
  11. Jobbigt med armen, men jag tycker du är både duktig och tålmodig med din träning.

    Jag har inte problem med pollen, det måste vara jättejobbigt det med!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag skall jag röntgas inför nästa vecka....

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.