Translate

.

.

söndag 1 mars 2015

Måns Zelmerlöw - djurens intelligens - artros





Söndag och 1 mars, bara som lite information för den som kanske inte visste. :-)
Måns Zelmerlöws framträdande var riktigt bra.















Jag brukar oftast slå på fyran på mornarna, idag orkade jag inte utan satte på 2:an och där testar dom djurens intelligens, Det är helt fantastiskt hur djuren fungerar och har kognitiva förmågor och är så intelligent som de behöver att vara.

Jag har fått artros-smärtor i armen och det gör att jag har svårt att koncentrera mig, orkar
inte med ljud och orkar inte med någonting. Skall till sjukgymnasten i morgon och jag skall ta upp detta, håller på riktigt att bli galen. Nervvärk kanske det kan liknas med, fy tusan!!!!
Igår satt jag och skrev för hand och jag skulle skriva ett G men det blev hela tiden en 6:a -lite skrämmande....




Den bästa söndagsmarsdagen till dig fina läsare.


Kram, K








32 kommentarer:

  1. En STOR lindrande bamsekram till dig, fina K <3
    Konstigt vad vi ska bli prövade. Jag är frisk och prövas på annat sätt. Seeegt!
    Ja, Måns var jättebra. Gick igenom mina TV-kanaler manuellt igår och hittade lite av varje som jag inte visste ;)

    KL <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Prövas gör man på ena eller andra sättet.
      Nya kameler är inte så dumt :-))

      ❤️

      Radera
    2. Jag har inga kameler alls på min TV, hahaha, där bjöd du på dagens skratt ;)

      Radera
    3. Har du inga kameler på teven, då får du köpa dig en ny och med en som har. :-)))

      Radera
  2. Ja Måns bidrag var BRA! .-)
    Djur är otroligt smarta, nu missade jag det programmet, synd.
    Men fy vad har du nu råkat ut för, sånt tar enorm energi!
    Inte undra på att du har det jättejobbigt!
    Ha det nu så fint d bara kan ha!
    KRAM Primrose

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, all energi går åt. Tålamodet är som bortblåst..

      ❤️

      Radera
  3. Jag brukar inte vara något fan av Måns men måste medge att han var proffsig och bra på alla vis :-)

    Hoppas att sjukgymnasten kan hjälpa dig med smärtorna. Jobbigt att ha så ont och det tar verkligen på krafterna...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sjukgymnasten kan inte göra något åt artros-smärtan, räknar med att träffa ortopeden om ett par veckor...

      ❤️

      Radera
  4. Ha en bra söndag, hoppas att smärtan ger sig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, har undrat hur det gått för din mamma?

      ❤️

      Radera
  5. Vi såg som vanligt inte mellon, så jag vet inte hur det var :)
    Men hoppas din smärta ger med sig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Den molande värken gör mig galen, jag har hellre hög smärta, men helst är jag utan båda. :-)

      ❤️

      Radera
  6. Hihi, jag sitter och tittar på inspelningen av de där djuren. Såg lite i morse men var tvungen att gå och lägga mig. Så imponerande med deras intelligens!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Javisst är det? Älskar sådana här program. :-)))

      ❤️

      Radera
  7. Jag hoppas att du kommer till rätta med värken i armen. :) Man blir ju så trött av att ha ont.

    Önskar dig en skön söndag!

    You Rock!!!

    SvaraRadera


  8. Ja denna molande värk driver mig till vansinne, på riktigt! :-)

    SvaraRadera
  9. Jag tyckte förutom Måns Zelmerlöw att Caroline Wennerströms låt var bra, men hon gick ju inte vidare.
    Djur är nog rätt så begåvade, mer än vi tror :) Jag hoppas att din värk är övergående för det tar enormt på krafterna att ha ont. Kvällskram ♥

    SvaraRadera
  10. Tack! Håller med dig om Caroline..

    Jag är nu så slut att jag inte klarar av minsta motstånd eller strul. Det räcker att jag tappar något för att jag är nära till att börja stört grina.
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  11. Ja här är alltid tv4 fram till Malou då byter jag ....artros har jag också :( trist sak men vad gör man ....hoppas annars att allt är bra med dig kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Annars är allt bra, :-)

      Kram ♥

      Radera
  12. Ja, han har bra röst, Måns.
    Jag har sett detta om djurens begåvning i flera program och det är helt otroligt, egenligen, mycket som jag inte visste förut.
    Hoppas att du kan få hjälp emot dina smärtor, för så´nt är så jobbigt och vill gärna överskugga allt.
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar


    1. Har varit hos sjukgymnasten idag och hon sa att detta kunde hålla på upp till tre månader, hemska tanke... Varm kram ♥

      Radera
  13. Ajdå... Låter jättejobbigt och ont. Hoppas sjukgymnasten kan hjälpa dig!

    Jag höll också på Måns, men tyckte att Caroline skulle göra honom sällskap direkt till finalen...
    :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tre månader kan jag få ha så här, har jag tur så blir jag av med smärtan tidigare....
      Håller med om Caroline...

      Kram ♥

      Radera
  14. Ajdå :( hoppas du får bästa hjälp <3

    Vet inte om jag gillade Måns låt så värst, men själva numret var bara sååå fint gjord, älskade den söta tecknade gubben ;)

    Kramarom dej och fortsätt fin dag!! <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tecknade gubben var söt, hi hi...

      Kram på dig ♥

      Radera
  15. Det låter inget vidare med armen. Hoppas det är något som kan bli bättre trots allt. Vet själv hur det är med nervsmärtor. Man blir överkänslig mot allt liksom. Stor kram! <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Rörligheten är mycket bättre, så det är ju positivt. :-)

      Kram ♥

      Radera
  16. Måns var riktigt bra. Han levererade bra.
    Jobbigt med din värk. Snart blird bättre ska du se

    Varm kram.❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu förstår jag folk som går med värk, dag ut och dag in, fyyyy så hemskt.....

      Kram ♥

      Radera
  17. Vilken söt apa..

    Tråkigt med din värk. Så frustrerande det måste vara. Jag lider verkligen med dig. Otäckt, när du till o med skriver fel.. HOPPAS,HOPPAS, att det ska kunna bli bättre.
    Stor ramis till fina dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det skall nog bli bra men nu är jag otålig som märks, grrrrr.... :-)

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥