Translate

.

.

måndag 23 mars 2015

Johnny Cash - Hurt 1080p Upscale *Best Audio on Youtube*









Idag blir det musik, ute är det snöblandat regn, jag måste ut en liten sväng tyvärr, hade gärna varit kvar i pyjamasen. :-)

Är lite spänt inför morgondagen, blir armen som den var eller kommer jag att få nersatt funktion och hur mycket? Kan han berätta redan av det han ser av styrka och rörelser eller måste det gå ett år?

Skall dammsuga och småpyssla lite.



En fin ny vecka till dig.


Kram, K






8 kommentarer:

  1. Hoppas att du får ett bra besked i morgon. Ingen nederbörd här ännu...hoppas faktiskt på lite regn så det blir lite renare på gatorna.
    Ha nu en fin Måndag. Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, men det skall bli spännande att höra vad ortopeden har att säga... :-)

      Kram för måndagen ♥

      Radera
  2. Åh, gamle Johnny Cash, min gamle idol ♥
    Önskar dig en fin måndag, jag ska ta mig ut i regnidyllen, haha, spark i baken, måste, för min egen skull.
    Stor lycka till i morgon!
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Bra låtar och bra texter i hans låtar.
      Du strålar ju hälsan själv... :-)

      KL ♥

      Radera
  3. Jag tror det kan vara svårt att se det redan nu. Min mammas fall slutreglerades försäkringsmässigt efter två år så tiden behövs nog.

    Lycka till när det blir dags!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Två år är lång tid men nu har redan lite mer än tre månader gått så det går väl fort, antar jag....

      Kramis ♥

      Radera
  4. Hoppas det blir ett bra besked som du får imorgon!
    Ha en fin måndag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag är lite otålig att få komma dit i morgon men vet att det slutliga svaret kommer först om ett par år.... Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥