Translate

.

.

onsdag 11 mars 2015

Förvirrad, är bara förnamnet....







Nej du är jag för stressad, jag lade in ett inlägg om Gerd och Sarah, jag vet mycket väl att de läggs in idag och inte skall opereras för i morgon. när jag lade ut inlägget var det kortslutning i min hjärna.
Jag tänkte på Bengt och hans fru och nu blev det väldigt fel, det är Bengt och hans fru som säkert är opererat nu. Här är länk till Bengt  Detta par är med om det samma som kommer att ske för Gerd och Sarah....


Nu återgår jag till mitt kaffe, det är väl ungefär det jag kan
åstadkomma idag, hi hi hi...


Tack snälla för gratulationerna igår.


Kram, K




20 kommentarer:

  1. Vi skickar goda tankar till dem alla fyra. Både idag och imorgon.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det gör vi och allt kommer att gå så bra.. :-)

      Kram ❤️

      Radera
  2. Jag tänker också på alla fyra som ska gå igenom samma sak!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer att gå bra för dem alla, känner det...

      Kram ❤️

      Radera
  3. Ibland snurrar det till. :) Jag tänke rockså på Gerd och hennes dotter och hoppas att allt går som det ska.

    Njut den här dagen!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer att gå bra, är helt säker på det...

      Kramen från virriga jag ❤️

      Radera
  4. Förvirrad och snurra till saker och ting kan man göra och bli från och till. Det gör jag rätt så ofta om jag får säga det själv eller i detta fall skriva :) Du får ta en dag i lugn och ro för vem vet kanske inträffar det någonting senare under dagen som får dig en aning nyfiken. Tänker och håller tummarna för Gerd och Sarah och naturligtvis går en tanke även till Bengt och hans fru. Det är stort det dom gör. Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Dagen kom sannerligen med en överraskning :-))))

      Kramar till dig ❤️

      Radera
  5. Jag tänker och ber för Gerd och Sarah!
    Jag visst inte om det andra paret, men lyckoönskningar till dom med. Att allt klaffar jättebra nu!
    Ha det själv bra. KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Detta blir bra, jag vet och brukar sällan ha fel. :-)

      Kramen ❤️

      Radera
  6. Hur som helst så önskar vi båda stort lycka till och håller våra tummar hårdare än hårt!

    Grattis en dag för sent får jag dessutom passa på att säga, Hoppas gårdagen blev till belåtenhet!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack :-)

      Gårdagen blev perfekt och jag är lika ung idag dom igår. :-)

      Kramar ❤️

      Radera
  7. Jag la in ett inlägg om Sara och Gerd i morse. Hade chattrat privat utanför bloggen med henne.
    Vi hoppas att det går jättebra. Har skrivet i min blogg om henne.
    Nu håller vi tummarna.

    Ja...ibland blire tokigt .

    Kramkram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag läste det tantglad, kunde inte kommentera då men går in och gör ett nytt försök..

      Kramen ❤️

      Radera
  8. Tänker också på Gerd! Har kommenterat hos henne och läst hos Tant Glad oxå.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Med så många tankar och hållna tår kan det bara bli bra. :-)

      Kram på dig ❤️

      Radera
  9. Ibland blir det helt enkelt kortslutning i knoppen och då är det bara att försöka göra det bästa av situationen.

    Hoppas att det blev en bra dag i alla fall och att fortsättningen ter sig överkomlig

    Ha det gott
    Kram

    Grattis i efterskott

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, nog blev det kortslutning allt, hela dagen blev mer än virrig... :-)

      Välkommen till min blogg, har inte sett dig innan. :-)

      Kram ❤️

      Radera
  10. Förvirrad kan man vara lite till mans när man är stressad - hoppas du snart är "oförvirrad" igen.
    Grattis i efterskott!¨
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :-)

      Oförvirrad blir jag aldrig, men lite mera närvarande finns hopp att jag blir. :-)

      Kram ❤️

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.