Translate

.

.

måndag 2 mars 2015

Fick veta att...












Är det för tidigt för solrosor? :-)

Idag har jag varit hos sjukgymnasten, jag berättade om den molande smärtan, fick veta att om jag har otur kan få dras med den i tre månader. 
Sedan så fick jag veta att plattan som opererades in kan tas bort efter ett år, många väljer att göra det antingen pga smärta eller för att man upplever det obehagligt på annat sätt.
Fick med mig gummiband som jag skall träna med, rörligheten nu efter sex vecor är som den skall vara.

Nu tittar jag på Jordskott på ettan, en svensk trillerserie.

Kram och tusentack för alla era kommentarer och tack för att du finns. ❤️❤️❤️

26 kommentarer:

  1. Inget kul att du kan få ha ont i tre månader....Men å andra sidan är det ju bra att du fick veta att det är "normalt". Annars blir man så orolig och tror att något är fel!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det underlättar när man får lite info om det som sker i armen...

      Kram ❤️

      Radera
  2. Skönt att veta att det går att ta bort plattan!
    Hoppas du slipper värk oí tre månader, låter inget vidare.
    Solrosor är det aldrig för tidigt för ,-)))
    Härligt!
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om plattan stör tar jag bort den annars får den vara kvar...

      Kram ❤️

      Radera
  3. Solroser är underbara året runt tycker jag. Så härligt solgula!
    Jag hoppas värken går över långt innan det gått tre månader. Skönt att rörligheten är tillbaka.

    You Rock!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rörligheten är långt ifrån tillbaka, det tar nog minst ett år, kan föra handen till näsan idag, alltid något. :-)

      Kram ❤️

      Radera
  4. När det gäller plattan så ska du vara observant. Min mammas har flyttat sig och buktar ut genom huden men på grund av hennes ålder vill hon inte genomgå en operation. Glöm inte att anmäla till försäkringsbolag för min mamma fick en viss ersättning efter två år eftersom rörelseförmågan inte var helt utvecklad.

    Lycka till med träningen!
    Kram

    SvaraRadera

  5. Tack snälla, jag skall tänka på detta. ❤️

    Gummibandet är rätt roligt, nu skall här jobbas, he he...

    Kram ❤️

    SvaraRadera
  6. Se till dina rättigheter och gör det bästa, informera dig innan beslut om någonting.
    Idag är en trött med lycklig dag.
    KL <3

    SvaraRadera

  7. Rättigheter? Information är bra för inom detta är jag totalt naiv.....

    Grattis igen och KL ♥

    SvaraRadera
  8. Fy sjutton för att ha ont. Men vi får se fram emot och hoppas på en bra somnar utan smärta. Ha det så bra du bara kan.
    Kramen

    SvaraRadera

  9. Till sommaren hoppas jag verkligen att allt är bra och att det är en glömd och historia. :-)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  10. Det är ALLDRIG fel med solrosor. Solroser ger kraft och energi. Behöver man det, så ska man köpa en solros.

    Tisdagskram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi hi, såg att du hade en även på din blogg. :-)

      Kram ♥

      Radera
  11. Det är INTE för tidigt för solrosor. Jag älskar dom och vill ha massor. Men dina är fönsterdekorationer om jag inte ser helt fel??? Hur som helst det blev riktigt fint. Kram på dig och jag hoppas att du snart blir bättre!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Fönsterdekorationer just det.. :-) Kram ♥

      Radera
  12. Usch va det låter smärtsamt för dig ...hoppas det blir helt smärtfritt snart då o solrosor är vackra men ack så svåra att hålla :) ha en fin dag kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Solrosor som fönsterdekoration håller, he he... Kram ❤️

      Radera
  13. Usch vad jobbigt med smärta!!! Hoppas det bättrar sig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, någongång skall det nog smärtan släppa.. :-)
      Jag kommer bara till din profil utan länk när jag försökte gå in på din sida...

      Kram ❤️

      Radera
  14. Vilka härliga solrosor. Ja, ofta försvinner visst värken då man tar bort skrotet. Min mamma har inte behövt opereras ännu, men man bestämmer slutligen 10.3. Beroende på röntgenbild.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Försvinner inte verken innan dess? Plattan måste sitta ett år minst sa dem, hm..,

      Glöm inte att berätta vad dom sker med din mamma...

      Kram ❤️

      Radera
  15. Hoppas på bättring. Stora bättringskramar, sparkar, pussar, mm, mm
    kramisen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina kramar, sparkar (aj) :-)
      De hjälpte har inte haft så ont idag, kanske, kanske... :-)

      Kram ❤️

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥