Translate

.

.

lördag 14 februari 2015

Till alla fina hjärtan där ute, detta är till dig.










Alla hjärtans dag i dag och den vill jag fira med mina finaste 
bloggvänner och till alla utanför bloggen.

Ni har alla en speciell plats i mitt hjärta, ni ger mig det jag
behöver och ni visar mig den väg jag skall gå.
Ni kommer med tröstande ord när jag behöver och ni kommer med
skratt och bus och rock och pepp. ☺

Nu vill jag önska alla mina hjärtan
en hjärtligt fin dag.















All kärlek till just dig,

Kram, K


26 kommentarer:

  1. Tack och det samma önskar jag dig!

    Kramkramkramkramkram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. ♥♥♥ Kramen hela dagen ♥♥♥

      Radera
  2. TACK ,-)
    Skickar en Varm alla Hjärtans Kram till dig ,-)
    Hoppas du får en mycket fin dag!
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. ♥♥♥ Hjärtlig kram ♥♥♥

      Radera
  3. Tack, samma till dig, finaste bloggväninna!
    Tänk, att det flög in ett hjärta i min blogg igår kväll!
    KL ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. ♥♥♥ Ett hjärta kan flytta in varsomhelst och närsomhelst ☺ ♥♥♥

      Radera
  4. Tack och detsamma till fina dig❤

    GLAD Alla Hjärtans ❤ Dag.

    Kramelikram.

    SvaraRadera
  5. Ha en riktigt fin Alla Hjärtans Dag !

    SvaraRadera
    Svar

    1. ♥♥♥ Stort hjärta ♥♥♥

      Radera
  6. Tack detsamma önskar jag dit!
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Naw va gulligt stor kram till dig

    Evas blogg

    SvaraRadera
    Svar

    1. ♥♥♥ Lika stor kram till dig ♥♥♥

      Radera
  8. Svar

    1. ♥♥♥ Varsågod ☺ ♥♥♥

      Radera
  9. Desamma ♡ och fortsatt fin dag och kväll.
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. ♥♥♥ Detsamma och med allt som du behöver och lite till. ☺ ♥♥♥

      Radera
  10. En varm Alla Hjärtanskram kommer här!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
    Svar


    1. ♥♥♥ Rock♥♥♥ hjärta♥kram ♥♥♥

      Radera
  11. Ha en underbar och hjärtlig dag du med! :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar


    1. ♥♥♥ Stort hjärta ♥♥♥ Stor kram ♥♥♥

      Radera
  12. Vilket gulligt inlägg. Önskar dig en fin kväll. <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. ♥♥♥ Tack, det är ju en hjärtlig dag idag. :-) ♥♥♥

      Radera
  13. Kram på dig! Hoppas att du hade en trevlig och kärleksfull dag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. ♥♥♥ Tack, ja det hade jag och jag hoppas att du också hade det. :-) ♥♥♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥