Translate

.

.

fredag 20 februari 2015

Stickersvarning på mig?







Ha ha ha, hejda mig, hejda mig.....

Inte har väl jag tagit någon skada av bruten arm?  :-)












Hos sjukgymnasten fick jag beröm, hon sa även att hon faktiskt var förvånad
 över hur bra armen blivit.
Jag äter fortfarande smärtstillande men har trappat ner rätt rejält och
 om en vecka får jag börja belasta armen lite smått. :-)


Ja, det var allt jag ville för nu, vi ses när det ploppar upp nya
stickers, hi hi hi...


Trevlig kväll till dig.

Kram, K ♥



15 kommentarer:

  1. Ha haha stickersvarningen var nog befogad ,-))))
    Så skönt att höra hur du går framåt med armen ,-)
    Låter kanon.
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, de sitter där fortfarande, rätt gulligt och någon kanske tror det är ett Café här. :-)))

      Kramen ♥

      Radera
  2. Kram och ha en fin kväll Sov gott när så blir...

    SvaraRadera
  3. Gott att höra hur din arm förbättrar sig efter skadan även om det är en lång process att brottas med.
    Ser att du har fått stickers-noja, sådana skulle jag behöva dölja mina fönster med nu, för fy 17 så smutsiga dem är, tur att det är grått väder varje dag så man slipper se skiten.
    Önskar dig en fortsatt fin helg vännen.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Noja, är bara förnamnet, hi hi...

      Kram på dig ♥

      Radera
  4. Hihi, har man väl börjat är det svårt att sluta. :) Vad skönt att det går framåt med din arm!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja visst är det så, herre jisses hur skall detta sluta? :-)

      Kram ♥

      Radera
  5. Och nu äre morgon.
    Ha en skön lördag nu. Njut och må gott.
    Kramkram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skön lördag till dig med TantGlad!

      Kramen ♥

      Radera
  6. God morgon!
    Vad skönt att höra att armen är på bättringsvägen.
    Kramelikram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack fina, ja det är skönt.... Kram ♥

      Radera
  7. Du är säkert mycket duktig med att röra på armen i mån det går så att det märks hos sjukgymnasten. Skönt att det går framåt och till bättring mer och mer.
    Det är bra och nyttigt att ha fantasi, det berikar livet, ens eget och omvärldens.
    Trevlig dag och varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jo jag tränar flitigt och följer alla instruktioner... :-)

      Trevlig dag trots sjuk mysing. Stor kram ♥

      Radera

    2. Jo jag tränar flitigt och följer alla instruktioner... :-)

      Trevlig dag trots sjuk mysing. Stor kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.