Translate

.

.

onsdag 18 februari 2015

Sommarväskan som jag beställde från Piedra



Väskan jag beställde från Piedra kom igår, är så nöjd, hon har verkligen suttit och jobbat omsorgsfullt med detaljerna.
Kul att ha något ingen annan har.., :-)



Axelremmen är så fin..



Det finns en innerficka, vilket jag uppskattar..






Så nu har jag en sommarväska som kommer att följa med mig vart jag än går, om det såklart inte regnar då. :-)



Nu skall jag ringa några samtal, det blev sent 
idag och tiden flyger iväg.


"Har i morgon redan varit?"


Kram, K

36 kommentarer:

  1. Den var ju jättesöt! Jag gillar spets... :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, jag tycker den är jättesöt och det finns ingen risk att någon kommer med en likadan. :-)

      Kramen ♥

      Radera
  2. Så jättefin! Läcker, tänk när du tar den väskan och går ut varma härliga sommardagar som närmar sig ,-)))
    Härligt med en väska som är unik!
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  3. Vilken ljuvlig och personlig sommarväska! Så nu ser vi fram emot soliga och varma sommardagar!

    Kram och ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag kände direkt att den måste jag köpa..... :-)
      Kramen ♥

      Radera
  4. Snygg lite romantisk väska. Lite somrig och fin.

    Onsdagskram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, ja den är tänkt för sommaren. :-)

      Kvällskramen ♥

      Radera
  5. Ibland undrar man... Men förhoppningsvis har inte imorgon redan varit för då vore ju allt försent...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hm, nu får jag nog fundera lite.... Är det verkligen så? :-)

      Kramen ♥

      Radera
  6. Kul ärr du är nöjd med väskan! Den var rolig att göra, men det var ganska pilligt. Kram! <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Att det varit pilligt det syns, hi hi hi.... Kramen ♥

      Radera
  7. Jättefin väska, passar in i din chabby chic/vintage stil :) Kram ♥

    SvaraRadera
  8. Åh, vilken fin väska! Så somrig och härlig den ser ut att vara :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, är så nöjd.... :-)

      Kramen ♥

      Radera
  9. Jättefin!
    Verkar mycket välarbetad och genuin!
    Verkligen snygg!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Välarbetat och genuin, just det! Hoppas Piedra läser dina ord. :-)

      Kramen ♥

      Radera
    2. Jag läste och tog det till mig, Comsi comsa. Kram! <3

      Radera
  10. Snygg väska! Även om jag helst går utan och har allt i fickorna (och i Anders rygga ;-) )

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag är "fick" människa jag med, men denna är perfekt när jag har mycket lite kläder och inga fickor, dessutom så är den en snygg detalj...:-)

      Kramen ♥

      Radera
  11. Super söt väska o visst är det kul med saker som inte alla andra har :) impregnera den kanske så den inte blir så lätt smutsig :) kram ha en skön kväll

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tror det går bra att tvätta den... Kram på dig ♥

      Radera
    2. Verkligen jätte söt med sin skira färg & spets, det lyser verkligen sommar om den <3

      Hon är verkligen duktig & kreativ Piedra <3

      Kram i sena kvälls timmen & sov så gott <3

      Radera
    3. Skulle precis släcka ner. :-)
      Javisst är hon duktig. :-)

      Godnattkramen ❤️

      Radera
  12. Jättehärlig och somrig väska, jag såg den hos Piedra, föll också för den, men jag har så många.
    Kul!
    KL ♥ ja vart tar tiden vägen, den har gått i ilfart idag.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har det inte varit i morgon än? :-)

      KL ♥

      Radera
  13. Jättefin. Så duktig hon är.
    kramisen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja hon är jätteduktig.... :-)
      Kramen ♥

      Radera
  14. Åh, vilken fin väska! Jag älskar väskor som har fina detaljer. :)

    Sv: Du gjorde mig nyfiken på hur det kunde vara positivt med resväskan som försvann. :)

    Önskar dig en suverän dag!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det kanske jag berättar en annan gång, hi hi...

      Kramen ♥

      Radera
  15. Hej svejs...hur har du det denna förmiddag? hoppas allt är bra kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Allt är bra, en dag med mycket att göra, hoppas allt är bra med dig också? Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥