Translate

.

.

fredag 27 februari 2015

Okej, så här blev det...









Rosorna "flyter vidare" ☺
Ser ni att det finns påskkycklingar i asken under? ☺


Igår klippte jag mig, det blir bra bara jag får göra något litet ingrepp själv,
men än når jag inte upp med handen eller armen.




Köpte mig en väggklocka, den passade fint in
med det andra i sovrummet.
Just här på bilden ser den lite lite ensam och övergiven ut.








Ikväll startar Let's dance , jag tittar, tittar du?



GLAD FREDAG



Kram, K






Okej, eftersom ni tjatar, så här är det nu innan min egna
justering som kommer att ske när jag når upp med armen.


24 kommentarer:

  1. Åh ja lets dance skall vi titta på och fredagsmys blir det :) trodde jag skulle få se dig i ditt nyklippta hår :) ha en fin dag kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Sen, när jag fixat till mig... :-)

      Radera
  2. Vill se bildbevis! Juuuu! Blev säkert jättebra.
    Let's dance idag? Vad bra du sa. Ska jag titta på, tror jag då. Med glad min, hoppas jag.
    KL <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tjatmoster, nu har jag lagt in bilden.... :-)

      Kl ♥

      Radera
    2. Det blev väl toppensnyggt, snäckan, där <3

      Radera
  3. Ungefär så jag brukar tänka då jag kommer ifrån frissan. Fixa till lite, så blir det bra sedan. Märkligt att det nästan alltid känns så.
    Då jag såg dina bilder, innan jag läste texten, så undrade jag vad det skulle föreställa. Kunde inte placera vad det var för ett ställe. Nu vet jag.
    Jag gillar romerska siffror på väggur, det är tjusigt.
    Let´s dance, så klart att jag tittar på det, Ingemar är ju med.
    Ha en bra dag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har också alltid velat göra klart sista delen av klippningen, :-)

      Var kram nu skall jag ut och handla lite mat. ♥

      Radera
  4. Håret blev jättefint! Skönt att få bort lite risiga toppar :)
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är ju ungefär samma stuk bara lite kortare.... :-)

      Kram ♥

      Radera
  5. Jag tycker att du blev väldigt fin utan egna justeringar!

    Ja, i kväll ska jag absolut titta :-)

    Kram och ha en fortsatt fin fredag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack snälla, men det är nog mitt frisöröga som tittar och vill rätta till något som för en annan inte finns, he he.....

      Fredagskramen ♥

      Radera
  6. SNYGGT !!! ha en härlig fredag kram

    SvaraRadera
  7. Vilken snygging. På Onsdag är det min tur att få sitta i frisörstolen. Längtar...Självklart kollar vi på Lets Dance. Ha nu en skön helg. Kramelikram

    SvaraRadera

  8. Det är rätt så gott att sitta i den där stolen och bli ompysslad... :-)

    Kvällskram ❤️

    SvaraRadera
  9. Jättesnygg i håret! Kanon!,-)
    Ja Let`s dance har jag väntat på, ett av mina favoritprogram ,-)
    Ha en härlig Fredag kväll!
    KRAM Primrose .-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, ja nu börjar det snart, kul! :-)

      Kram ❤️

      Radera
  10. SNYGGING!!!

    Jag skulle absolut ha tittat på Let's Dance, men internetet på hotellet har en hastighet på typ 0,25... Går inte...

    Får kolla sen på webben :-)

    SvaraRadera
  11. Ha ha ha, skrattar jag och tackar ödmjukast. :-)

    Synd du inte kunde se, men titta på webben dom var jätteduktiga allihopa.

    Kram ❤️

    SvaraRadera
  12. Fin i håret blev du allt. Visst såg jag Let´s dance :) Godnattkram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, visst var dom duktiga? Det ser så himla roligt ut och jag hade gärna velat vara med... :-)

      Godnattkramar ♥

      Radera
  13. Jodå, såg Stenmark och hans lilla dotter. Kul.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha, hon var sin pappa upp i dagen :-)))

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.