Translate

.

.

fredag 6 februari 2015

Lax och räkmacka



Igår köpte jag mig en lax och räkmacka, den var först god men sedan kände jag hur det
tog emot för den var väldigt fet, är inte van vid fet mat på detta sätt längre...



Fick köpa mig en ny och större pyjamas efter mackan. ☺



Kolla burken, den kan öppnas från båda håll, misstag eller skall det vara så?







Idag är det samernas nationaldag, grattis ♥


Hoppas du är vid gott mod och att du får en fin dag vackra varelse. ☺


Fredagskram, K



28 kommentarer:

  1. Den mackan såg god ut. Men jag håller med om att de ibland blir lite för mäktiga. Och burken var ju lite annorlunda :)
    Ha en fin fredag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har då aldrig sett en burk som man kan öppna från båda håll, bra om man missar det första, fniss.... :-)

      Kram ♥

      Radera
  2. Rolig burk. Gissar på att det är ett misstag. Du kanske kan sälja den dyrt på Blocket till någon samlare? :-)

    Gillar din "pyjamas". :-)
    Ha en sköna fredag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Burken är redan uppäten, nja, inte burken men innehållet då :-)

      Det skall vara djuriskt i sängen, he he....

      Kram ♥

      Radera
  3. Bra att du åt upp räkmackan för den nya pyjamasen är ju så fin.
    Tror att det är ett misstag, detta med burken, eller vem vet, det finns ju så mycket konstigheter nu för tiden.
    Isbjörnen ser lite ilsken ut, kanske för att tjejen sitter på ryggen.
    Hoppas att du också får en finfin dag.
    Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Isbjörnar brukar vara lite ilskna, hi hi....
      En fin dag till dig också nu ser jag att solen kom fram, jippie! :-)

      Varm kram ♥

      Radera
  4. Åh så god räk o laxmackan ser ut ,-) men förstår att den var mäktig ,-))))
    Vilken jättesnygg pyjamas, du visade en innan, var köper du så snygga pyjamasar?
    Roligt med burken! den går fort att öppna, ,-) tror på misstag ,-))
    Grattis säger jag då till samerna på deras nationaldag!
    Ha en härlig Fredag. KRAM KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Bikbok köpte jag den förra och nu köpte jag denna på Lidl igår.... :-)

      Kramar ♥

      Radera
  5. Räksmörgåsar får inte ha för mycket majonnäs för då blir det på tok för mäktigt. Men annars är just räkmackor en av mina favoriter...

    Ha en bra fredag!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det får inte bli för mycket för då slår det över...

      Nu är solen här och jag önskar dig en fin fredag.

      Kram ♥

      Radera
  6. Vilken smarrig macka du frestar oss med.
    Kan man öppna burken från två håll??? Äre nå nymodigheter tro....*ler*

    Kram till dig och trevlig helg.

    SvaraRadera

  7. Vet inte varför de har gjort två möjligheter att öppna burken, förmodligen ett misstag... :-)

    Kram och trevlig helg ♥

    SvaraRadera
  8. Vem vet det kanske blir framtidens melodi att burkar går öppna åt båda hållen :) Mycket fin pyjamas du har köpt dig ♥ ♥ ♥ Kram...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Undrar om innehållet är kvar i den andra ändan när man öppnat och tagit ur den ena ändan? Ha ha ha.... :-)))) Kram ♥♥♥

      Radera
  9. Vilken fin Pyamas. :)
    Jag har aldrig sett burkar som öppnas i båda ändar, man får hoppas att de inte läcker. :)

    Jag har hittills haft en underbar fredag och planerar ett lika härligt avslut.

    Njut den här kvällen!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :-)

      Njut av kvällen full ut.

      Kramen ♥

      Radera
  10. Fast du ser väldigt tunn ut på den där andra bilden... Kanske bäst att äta lite mer fet mat? ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha, så tunna att jag inte syns i pyjamasen? :-)

      Kram ♥

      Radera
  11. Fin pyjamas! Hoppas att armen är bättre! Tigern

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack! :-)

      Armen är faktiskt bättre, smärtan börjar avta så nu börjar tro på ett smärtfritt liv igen. :-)

      Kram på dig Tigern ♥

      Radera
  12. Härlig pyjamas var kommer den från? vill med ha :) i lchf äter man mkt fett så man är van hoppas du har det bra kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lidl, men denna var den enda som var kvar och i min storlek 38 så gissa jag blev glad, snabbt som ögat grep tag i den och gick till kassan. :-)

      Kram ♥

      Radera
  13. Gillar din pyjamas! Sån vill jag också ha ;-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, hoppas du hittar någon annars kan du få låna min, he he...

      Kram ♥

      Radera
  14. Här är det +6* ute, av snön är snart bara ett minne kvar, ett trist väder. Vilken härlig macka, jag hade lätt kunnat stoppa i mig 2 hehe. En mysig pyjamas, jag skulle också behöva ett par nya, ja, ja det kommer nog en dag när jag får tummen ur, älskar flanell så sådana får det bli. En lustig burk, har aldrig sett att det går att öppna i båda ändar, måste vara en miss eller ?
    Önskar dig en fartsatt fin helg vännen.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det måste vara en miss, måste komma i håg att titta på de andra burkarna när jag kommer till affären.... Kram på dig fina ♥

      Radera
  15. tack :)

    Himmel vad hungrig jag blev nu när jag såg din goa macjka.. :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas du hunnit äta nu, hi hi...

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.