Translate

.

.

söndag 8 februari 2015

Frukost, rätt låt och sol



Frukost, men vad finns under?
Ja, jag visar väl då... ☺



Bananer och hjortronsylt såklart.


Gick rätt låtar vidare?
Ja, enligt mig gjorde dem det.
Mollys låt missade jag tyvärr lite och kan inte uttala mig om den var bra, många
tycker dock att hon borde gått vidare men istället åkte hon ut.
Jessikas låt blir bara bättre och bättre ju flera gånger man hör den så jag måste nog säga att jag är nöjd med första delen.


Ute skiner solen, mätaren står på noll och det verkar blåsa lite.
Idag tror jag kameran och jag går ut.


Trevlig söndag surpuppa eller solstråle. ☺



Kram, K

31 kommentarer:

  1. Gomorrn på dej!! :))

    Kanske att Jessikas låt blir bättre ju mer man lyssnar, vi får "se" men Mollys låt var outstanding!! blev så paff att den inte gick vidare så jag tror på allvar att något fuffens ligger bakom ;)

    Vi åt glutenfria pannkakor igår kväll med glass & lingonsylt, hjortronen ligger i frysen, egenplockade ;) tar bovetemjöl & majsmjöl ägg & vatten eller mjölk, ingen skillnad i smak :) & nu blev jag sugen på att servera det till "brunch" åxå :))

    Såg en Svensk Norsk långfilm i natt som slutade omkring 02.00, så gubben sover ännu ;) Malte har varit ut & slagit en drill, just nu bara "Tomten" som är vaken hi hi ;)

    Sol, blå himmel + några minus, vacker dag & jag är en solstråle!! :)))

    Kram på dej fina människa *hjärta* & önskar en vacker dag till Stockholm *hjärta*

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tycket den blir bättre och bättre, först tyckte jag inte om den....

      Har varit ut och jisses så kallt det var trots det är nollgradigt. Det blåste nordan så det är väl det. Fingrarna är stelfrusna och det är så skönt att komma in i värmen.

      Kram på dig Lena ♥

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Jo men så är det nog att rätt låtar gick vidare. Proffsiga och bra framträdanden och artister som kan sjunga!

    SvaraRadera
  3. Härlig frukost med sol. Sol har vi också och så fin blå himmel.
    Jag mellon, men jag tycker alla låtar var så dåliga, Jessica brukar vara bra, men nej!
    Jag förstår inte hur det kan vara så dåliga låtar med.
    Det är vad jag tyckte ,-)
    Ha en fortsatt härlig Söndag ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var kallt och blåste, det hade jag inte räknat med, brrrr.....

      Kram på dig ♥

      Radera
  4. Åh, vilken god frukost :)
    Vi såg inte melodifestivalen, så jag kan inte uttala mig.....
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det var så gott såååååå..... :-)

      Ha en fin fortsättning på dagen, kram ♥

      Radera
  5. Jag tyckte ingen låt var sådär...Woooow.
    Men några var helt ok.

    Ha en skön söndag och kram från...solstrålen.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tror aldrig svenska folket är så kritiska som när det kommer till melodifestivalen, här har nämligen alla någon synpunkt, hi hi hi....

      Kram på dig solstrålen ♥

      Radera
  6. Antar att det handlar om Melodifestivalen, men har ingen aning!
    Däremot såg pannkakorna goda ut!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det trodde jag var självklart, skrattar och förstår att så är det ju inte.... :-)

      Kramen ♥

      Radera
  7. Kram och hoppas din dag blev som du önskade :♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, men jag hade inte räknat med att frysa arslet av mig, ha ha ha.... Kram ♥

      Radera
  8. Så gott det ser ut på din morgontallrik, älskar bananer och älskar hjortronsylt.
    Ja, idag har vi sol, känns lite ovanligt.
    Jag lyssnade inte på melodifestivalen men vet att Jessica ha en fin och bra röst. Läste om att en del tror att det var fusk eftersom Molly inte vann, har lite svårt att tro på sådant, vill inte tro det. Smaken är ju så olika då det gäller musik.
    Hoppas att du har en fortsatt fin söndag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det är som jag skrev tidigare, att aldrig har svenska folket så mycket att klaga på som när det gäller melodifestivalen, här tycker de till men en sådan kraft som jag inte visste fanns, hi hi hi....

      Kram på dig ♥

      Radera
  9. Jag hade Molly som etta och Saade som tvåa. Hoppas Molly får en ny chans ifall det nu var app-strulet som ställde till det för henne...
    :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om det var app monstret som gjorde det omöjligt att rösta på henne så skall hon tillbaks i tävlingen.

      Kramen ❤️

      Radera
  10. Jo jag svarade dig i min blogg ,-) men det blev lite fel så jag tog bort svaret, så jag svara här.
    Blev glad när jag läste ditt svar! Äkta glädjekälla finns det något finare, inte alla förunnat.
    Men det har jag också ,-))))
    Så vi kan skatta oss lyckliga!
    KRAM o ha en fin Söndagskväll, nu ska jag koppla av , har varit hos min mamma, vi handlar åt henne ,-)
    Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte varit tillbaka och läst, bra att du skrev svaret här.
      Glädjekällan är få förunnat, tror mycket kommer från ren tacksamhet... ❤️

      Kramen ❤️

      Radera
  11. Ingen av gårdagens låtar var wow enligt mig. Men jag var ändå förvånad av att så pass många av artisterna faktiskt kunde sjunga, så brukar det inte vara! Att Saade skulle gå vidare var ju ingen överraskning, han hade bara behövt visa sig på scen så hade småtjejerna röstat på honom... Jessica gillar jag som artist men tyvärr var hennes låt jättetråkig. Ettan var bäst av de sämsta så att säga tyckte jag, så jag var förvånad över att hon inte gick vidare!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Om du lyssnar på Jessicas låt några gånger så kanske den faller dig bättre i smaken. :-)

      Kramen ❤️

      Radera
  12. Överraskningen såg god och nyttig ut. Hoppas inte du eller kameran blåste bort igår. Sidkicken var bedrövlig. Synd om Molly. Precis som du tyckte jag Jessicas ballad var för tam vid första lyssningen. Sedan växte den vid varje ny lyssning och jag kom på mig själv med att jag gillade den. Önskar dig en fin vecka. Kram Bosse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vågade inte chansa så kameran och jag gick hem igen. :-)

      En fin fortsättning på veckan till dig.

      Kram ❤️

      Radera
  13. Mmm ser gott ut ju :) låter härligt att gå ut med kameran :) hoppas det blir fina bilder o att du får en skön måndag kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev inga bilder det blåste för mycket...

      Kramen ❤️

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.