Translate

.

.

onsdag 11 februari 2015

Doftranka










Köpte mig en doftranka, den är är finare än vad bilden visar.
Ville ha något i sovrummet.
Men om den doftar så mycket som den gjorde i affären vet jag inte, för där doftade den helt underbart.



Idag skall jag till sjukgymnasten, rörligheten i armen har blivit lite bättre, kan hjälpa till lite med den sjuka armen i det dagliga livet. Jag tränar den troget både för att jag vill att den skall bli bra och för att det känns bra. Jag äter fortfarande de långtidsverkande smärtstillande, värken är fortfarande svår vissa tider men tror den minskat lite i sin styrka.








Att ge någon en rak höger kan jag fortfarande men om jag skall ge en rak vänster så blir det rena skämtet, har inte mycket kraft i högerhanden,



Nu när jag sitter här och skall skriva inlägg så går det långsamt och allt är lite konstigt, det är som en uppdatering går i bakgrunden men så är det inte. Google Chrome som härjar?



Nu önskar jag dig en fin onsdag, solen är här och vi får nog en fin dag. Snart vår? ☺


Kram, K









18 kommentarer:

  1. Så vacker den är och jag kan känna doften! Stod nämligen och tittade på en sådan i affären men köpte den inte. Är så van vid att välja bort doftande blommor på grund av sonens astman men det behöver jag ju inte göra numera. Tydligen sitter det i ryggärgen ;-)

    Skönt att armen är bättre!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ligger nu i min säng och skall sova, känner hur dofteankan sprider en underbar doft.

      Godnatt kram

      Radera
  2. Ja, jag känner nästan också doften :) Och vilken fin kruka dessutom!
    Nu önskar jag dig en fin onsdag och hoppas värken i armen ska gå över helt och hållet.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, här doftar såååå gott :-)

      Nattkram

      Radera
  3. Hej!
    Den blomman är väldigt vacker.
    Vänl.Inger

    SvaraRadera
  4. Vacker doftranka ,-)
    hoppas den fortsätter dofta gott, det kanske var fler i affären så doften blev mer.
    Skönt att din arm är på väg att bli bättre!
    Även om det fortfarande kan göra väldigt ont.
    Rak höger eller vänster ,-))))
    En rak blir det ändå ,-)
    Ha det jättefint, så varmt det är idag ,-)
    KRAM KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  5. Låter som du är mkt bättre och glad och det låter skönt :) vacker är blomman och härligt med doft i huset :) kram ha en skön kväll

    SvaraRadera
  6. Den doftar helt underbart. Så skönt att din arm börjar kännas bättre. Men ge sjutton i at ge nån en rak vänster för då gör det nog rätt ont...för dig.
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Även om den inte doftar så mycket så är den en ljuvlig fröjd för ögat och du har satt den i en väldigt fin kruka. Vad skönt att rörligheten i armen blir bättre. Heja dig som är så duktig med träningen.

    Kram!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den doftar lagom känner jag här jag ligger i natten... :-)

      Kramen

      Radera
  8. Hoppas att det blir bra med din arm!
    Jag har pinsamt dålig koll på blommor men jag håller tummarna att din doftar lika ljuvligt som i affären (men kanske inte för mycket).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den doftar ljuvligt i natten. :-)

      Kram

      Radera
  9. Nu blev jag sugen på ny blomma! Oh, den ser så vacker ut, jag förnimmer doften i andanom.
    Nu är det läggedax här för mig snart. Det har varit lite för mycket nu. KL ♥

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥