Translate

.

.

söndag 15 februari 2015

Alla var bra.....






Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig men jag tycker alla låtar var bra. ☺

Mariette var bäst, "tanterna" Marie & Sannes låt tyckte jag var JÄTTEBRA .
Samir, hi hi, ja den grabben har hunnit med mycket på kort tid, han är rolig och har lätt för att roa människor, enligt mig. ☺

Så jag är nöjd med gårdagens deltävling.




Skatta inte åt min chokladfrukt, jag smälte Marabou Krokant och doppade lite frukt i chokladen men det blev för sött och det ser ut som ett barn har var varit och lekt på egen hand, ha ha ha.
Men jag gjorde så gott jag kunde just då, hi hi hi....


Solen skiner, jag tvättar lite senare och så har jag fått problem med glömt lösenord.

Vad gör du idag?


Kram, K ♥

30 kommentarer:

  1. Åh, alla dessa lösenord! Jag har mina viktiga i ett kassaskåp och de harmlösa har jag på ett papper någonstans i gömmorna.
    Idag? Idag hostar jag ifrån mig och skrapar färdigt halsen, känner mig alltså bättre.
    Såg Mellon men somnade till bitvis (hostmedicinen).
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har skrivit ner men nu är det som uppslukat av jorden... Skönt att halsen är bättre... :-)

      Solig KL ♥

      Radera
  2. Tyckte också dem var bra alla men höll på Magnus o samir till final direkt men så blev det inte ...ser gott ut det där :) hoppas du får en skön dag ta hand om dig kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Detsamma till dig Eva :-) Kram ♥

      Radera
  3. Åh, det såg ju riktigt gott ut med din chokladdoppade frukt!
    Ja, bortglömda lösenord har jag också varit med om....Det är ju nästan en mardröm. Hoppas det löser sig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Om du vill så skickar jag över resten, he he.... :-D

      Kram ♥

      Radera
  4. Missade tävlingen denna gång tyvärr. Men en GLAD fest var jag på.

    Vilodag och en tom almanacka är vad som gäller hos mig.

    Kramelikram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kan en glad fest kan vara mer värd än melodifestivalen? :-) Ja det kan den nog vara, hi hi....

      Solig kram ♥

      Radera
  5. Jag gillade Mariette! De andra som var med var dåliga tyckte jag. Men smaken är som baken! Ha en fin söndag

    SvaraRadera
    Svar

    1. Smaken är som baken, delad! :-) Solig kram och fin söndag. ♥

      Radera
  6. Mariette hade den bästa låten i melodifestivalen igår. Lösenord är inte alla gånger så lätt att komma ihåg även för mig. Söndagskram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Detta lösenordet måste jag få tag i har inte använt det på länge och det var ett sådant som jag trodde jag för alltid skulle komma ihåg, men icke och det kan till och med vara så illa att jag ändrat det..... Hjälp vilken pappskalle jag är.... Solig kram ♥

      Radera
  7. Jag tycker det ser gott ut så här lite på avstånd ;-)

    Gårdagens startfält var nog starkare än i första deltävlingen. Eller i alla fall jämnare...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. På avstånd då, hi hi hi.... Ja, startfältet var betydligt bättre denna gången, blev faktiskt lite överraskad... Solig kram på dig ♥

      Radera
  8. Jag är på Arlanda. Fin efterrärr du har gjort.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Var är du på väg? :-) Fin efterrätt, skojjar du med mig? Jag skrattade själv åt mitt första försök... :-)

      Kramen ♥

      Radera
  9. Choklad och frukt är suveränt gott. :)
    Jag tittade inte på Mello så jag har inte hört låtarna.

    Idag så fokuserar jag på glädje och överflöd så jag har en suveränt rolig dag där jag skrattar mycket åt ingenting. :)

    Allt det bästa önskar jag dig!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, frukt och choklad brukar vara gott, men nu hade jag bara choklad med krokant och det blev i sötaste laget. Grattis igen till dig, jag läste och jag blev glad för din skull... :-)

      Det bästa till dig med och kram ♥

      Radera
  10. Jag har inte sett gårdagens omgång (jobbade) så jag kan inte uttala mig. Men många verkar tycka att det var bra igår.
    Idag jobbar jag, sover och äter typ... :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Erkänner att jag blev glatt överraskad igår, :-)

      Det låter som du vet vad du gör denna dag, he he....

      Kramen ♥

      Radera
  11. Men vad kul! Du är allt annat än den första som jag hört säga samma sak om gårdagens mello, att alla (eller många av bidragen) va bra!! Synd lägga alla de i samma startgrupp kanske...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu hoppas jag ju att det blir lika bra de kommande del tävlingarna också, :-)

      Kramen ♥

      Radera
  12. Har inget tempo alls idag. Har mest legat i sängen precis som igår. Så kan det gå när man är sjuk. Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Usch, är du sjuk? Inget skoj jag kikar över till dig... Kram ♥

      Radera
  13. Jag tycker inte att det var nån höjdaromgång direkt... Men Åkarp-låten som programledarna körde var superbra! Synd att den inte var med och tävlade...

    Idag har vi åkt bil och varit ute och promenerat i Granada :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Smaken är som baken, delad... :-)))))

      Njut av Granada du bara...

      Kramen ♥

      Radera
  14. Jag tycker din frukt ser god ut!!!
    Vet inget om Melodifestivalen.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vet du, dagen efter smakade frukten med chokladen rent gudomligt gott. :-)

      Kramen ♥

      Radera
  15. Idag kopplar jag av efter att både gubben och jag fyllde år igår ,-))
    Låtarna var bättre den här gången tyckte jag.
    Gillade Svennings låt med trummorna bäst .-)
    Ser så gott ut dina godsaker ,-)
    Solen skiner och blå himmel, härligt.
    Ha en skön vecka! KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Grattis i efterskott borde kanske förstått det, hm.... :-)
      Solen har nu försvunnit här och jag som inte kommit ut ännu....

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.