Translate

.

.

söndag 18 januari 2015

Sista dagen hemma




.....frukost, två pannkakor med banan och hjortronsylt






.... middag, fisksoppa från igår








... kroppen förbereds inför morgondagen, många gånger duschas det, efter operationen får man väl inte duscha? hm.....


tvättar kläderna som jag skall åka iväg med i morgon, jag tvättar inte bara kläder, jag tvättar glasögon, telefoner ja precis allt.

...har ett litet problem och det är sängen, men är säker på att även den kommer att fixas i form av goda grannar.



.. nu skall jag hämta tvätten, må så gott och tusen-tack för att just du finns.


kram, k



26 kommentarer:

  1. Oj så god frukosten ser ut, jag fick "bara" havregrynsgröt, självförvållat.
    Så i morgon är det dags, ska tänka på dig.
    Fint att du har hjälpsamma grannar. Jag bor ju bara kanske en mil bort, så är jag kry så kan jag ställa upp om du behöver, säg bara till, det vet du.
    Sköt om dig så gott det går.
    Varm kram goa comsi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nämen wiolettan, du är då för god. ♥ Jag är säker på att jag klarar mig, men annars vet jag att du bara är en mil bort ♥♥ :-)

      varm kram på dig ♥

      Radera
  2. Vilken god frukost! Hjortronsylt gillar ju även jag :)
    Men vad fruktansvärt att höra att så många av dina vänner har gått bort i cancer :( Jag beklagar verkligen!
    Hoppas nu att allt går bra imorgon. Och jag tänker extra mycket på dig då :)
    Kram och trevlig söndag

    SvaraRadera
    Svar

    1. Detta är en farlig (o)vana som jag fått med pannkakor, det är så enkelt, men bara för dessa dagar....
      ..tack för dina tankar i morgon. ♥

      kram ♥

      Radera
  3. Hjortonsylt är något av det godaste jag vet. Det smakar barndom
    Hoppas du får hjälp av grannarna att bädda rent i sängen! Lycka till med operationen imorgon!
    Stor kram! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack, tack fina du.. ♥

      kram ♥

      Radera
  4. Man ska se till att ha rent under, man vet aldrig var man hamnar. Men du vet ju. Lycka till med operationen!

    SvaraRadera
    Svar

    1. ...det fick man lära sig som barn, ja, hi hi, tack lyckoönskningen värmer.... kram

      Radera
  5. Stort lycka till, nu ♥
    Jag bor 36 mil bort, det fixar jag inte *ler* men jag vet att du är i goda händer! Jag blåser upp en omtänksamhetsbubbla runt dig med massor av hjärtan och kärlek i, så du vet, detta går bra ♥ Plingeling om du så vill. KL ♥

    SvaraRadera
  6. Fortsätter att hålla tummarna!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tvätta tvätta hi hi ;) & gotti gotti med pannkaka & hjortronsylt! slurp! :)) det skulle jag faktiskt gjort idag, glutenfria, när jag upptäckte att äggen var slut, attans ;(

    Håller tummarna för dej i morrn *hjärta*

    SvaraRadera
  8. Kram till dig och lycka till nu i morgon! Även jag håller en tumme <3

    SvaraRadera
  9. Lycka till i morgon, vi är många som tänker på dig. 👍

    SvaraRadera
  10. Ett stort Lycka till på Måndag med operationen! Varm Kram ♥

    SvaraRadera
  11. Här är jag uppe och skuttar. Kunde inte sova längre. Måste ju se till att du kom iväg ordentligt *ler* Ha det nu så bra, lycka till, vi är många som tänker på dig. KrameLuttar <3

    SvaraRadera
  12. Lycka till nu i dag!

    Många kramar <3

    SvaraRadera
  13. Åh tänkte på dig då jag vaknade och hoppas allt går bra med dig o va rädd om dig stor kram

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥