Translate

.

.

söndag 11 januari 2015

Schampo/ Storm/Snö




Många har haft storm, strömavbrott och hemskheter, men här jag bor har det varit lugnt. 
Somnade runt ett tiden och då var det fortfarande lugnt så jag tror det varit så hela natten,
Endast den snön som bilden visar kom och idag ser det ungefär likadant ut och mätaren visar plusgrader. Det blir blött under fötterna med andra ord.

Hittade en kul grej från nätet, måste dela den med er hoppas ni förstår
norskan, :-)









Har sovit länge, var obehagligt trött i går och tror banne mig jag
är lika trött i dag.


En fin söndag till dig.


Kram, K





16 kommentarer:

  1. Haha! Ja ibland kan det bli missförstånd ;)
    Här har det stormat hela natten och det tar fortfarande i ordentligt emellanåt!
    Ha en fin söndag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, ja så tokigt kan det bli. :-D

      Kram

      Radera
  2. Hihi, förstår norska, har ju bott 1,5 mil från norska gränsen ;)
    Din första bild ser väldigt mysig ut som bild. Inte att vara ute i. Jag la mig halv tolv och vaknade av min dotters chat pling, tittade pǻ klockan, oh herregud! Jättemycket, ju.
    Du får ta dig en lugn dag, inte pulsa i snön ;)
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Då sov du ungefär som jag... :-)
      Stannar inne idag...

      KL ♥

      Radera
  3. Ha ha, som det kan bli :-)

    Här har stormen bedarrat men än är vindarna vassa...

    Ha en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, ja som det kan bli :-))))

      Kram

      Radera
  4. Hos mig har det snöat och snöat och snöat samt blåst och varit kallt hela helgen. Har massvis med snö nu . Plogbilarna och traktorerna har knappt hunnit ploga undan snön som vräkt ner fören de har fått börja om på nytt å ploga igen... Hi, hi jag drog på smilbanden när jag läste Norgehistorien. Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, så mycket snö. Här har det snöat i två dagar men det är blötsnö... Bra att du fick dra på smilbanden. :-)) Kram ♥

      Radera
  5. HAHAHA!!! Fick tänka till lite, men sen trillade polletten ned :-D

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, där satt den!!!! :-))))) Kram ♥

      Radera
  6. Här har vi haft lagom med snö o blåst. mysigt.
    Har också varit trött!
    Jo då här förstod jag skämtet ,-))))
    Hur gick det med delikatesserna från Norge, har jag missat? Kom dom fram?
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Paketet bota, sändaren har hand om detta, vi får se hur det går...

      Kram

      Radera
  7. Här har det blåst....inte stormat som tur är, men lite snö och skottande har det blivet.
    Hahaha......Tack för skratt och historian.

    Kramkram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag garvade också när jag läste den, hi hi..

      Kramkram ❤️

      Radera
  8. Vilken fin bild högst upp. Här har vi fått snö men inget stormande.

    Tack för skrattet!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack skrattade också när jag läste, :-)))

      Kram ❤️

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.