Translate

.

.

tisdag 20 januari 2015

Ny dag....




Nu andas jag fritt igen, bad att de tog bort bedövningsdroppet. Var lite förlamad  i vänstra ansiktshalvan samt i halsen, där kändes det som det fanns ett stopp, sa till med det bestämdaste att droppet skulle bort.
På natten började känseln komma tillbaka och det gick att andas. Men nu satte värken från helvete in, inga sprutor eller mediciner hjälpte så inatt har jag legat sömnlös.
Har en jättetrevlig och rolig rumskompis, hon har brutit benet.
Tror det blir hemgång idag men vet inte än, mitt blodtryck ligger över 140/80
Jag har väldigt ont men är otroligt tacksam över att känseln är tillbaka. 

Röntgen skall visst också tas och jag vill ha kopia på min journal.

Kram, K ❤️

24 kommentarer:

  1. God morgon och stor bättringskram, krya på dig!
    Smärta är övergående, detta ska fixa sig finfint, nu är det gjort! Du har funnits med väldigt mycket i mina tankar.
    KL ❤️ ❤️

    SvaraRadera
  2. Så skönt för dig att det är över. Förstår att du har smärta men det är ju övergående. Föga tröst när man är mitt i det. Stor kram till dig från mig!

    SvaraRadera
  3. Skönt att det är över och härligt att du är vaken. Hoppas att röntgen visar great success och att du får några bra painkillers så du slipper smärtan men kan andas ordentligt.

    Önskar dig en gynnsam dag!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  4. Så härligt att höra att det är över nu och att droppet togs bort. Vilken otäck känsla det där i halsen :(
    Men det måste väl finnas några tabletter mot smärtan istället?
    Hoppas nu du får sova inatt!
    Kram och krya på dig

    SvaraRadera
  5. Nu kan det bara bli bättre :) Krya på dig kram ♥

    SvaraRadera
  6. Fy för den känslan i halsen!
    Skönt att operationen är gjord!
    Nu hoppas jag du fixar det här på det bästa sätt som finns, ,-)
    Ta hand om dig! STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  7. Skönt att de tog bort detta i halsen, för känslan att inte få luft är inte bra. Paniken brukar ligga på lur.
    Nu hoppas vi att röntgen visar att allt är OK och att det blir hemgående så fort du känner att du kan.
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera
  8. Usch, vad läskigt det låter med att de satte bedövningen i halsen! Men trist att du inte får något som biter på smärtan. Så är det med mig med. Ingenting tar bort smärtan för mig i samband med en operation. Kram! <3

    SvaraRadera
  9. Så skönt att du blev av med bedövningen och att känseln är tillbaka. Man kan bli skärrad för mindre! Det finns säkert annat smärtstillande att tillgå utan att du ska behöva känna så.

    Kram och ha det så bra som det bara går!

    SvaraRadera
  10. Jag har är sen - jag har varit "dålig" på att kolla bloggar en tid - men jag är glad att det har gått bra med operationen.
    Var rädd om dig och sköt om dig så att du snart är fullständigt kry.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Fy vilket lidande, hade inte din arm kunnat fixas på direkten och inte dra ut på det hela i flera dagar, omänskligt ju :-)
    Kramelikram ��

    SvaraRadera
  12. Godmorgon! Hoppas du är kry och munter idag, skickar mycket helande värme till dig. KL ♥ ♥

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.