Translate

.

.

torsdag 22 januari 2015

Bytte påslakan med en hand



Jag lyckades bädda med en hand, bytte tillochmed påslakan med en hand, hi hi hi, wow så stolt jag är...
 :-)))))







Ser bedrövlig ut men det är bara så det är. Igår kom min kära granne och handlade, det var snöstorm så jag vågade inte ta mig ut själv.

Idag behöver jag gå till Apoteket, tror jag klarar mig dit, det är en plusgrad ute och i morgon blir det minus så jag chansar att trippa iväg...

Kram på er alla fina, tittar in till er lite sporadiskt om en stund. 



Kram, K ❤️

28 kommentarer:

  1. Ja, du var värre än värst! Byta påslakan med en hand!!!
    När Pusselbit levde så sa han alltid att man MÅSTE vara TVÅ för att byta påslakan, jag ler för mig själv varje gång jag är EN som byter, men jag har dock två fungerande armar! Jaja.....
    Gå försiktig nu, snälla!
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. .... din pusselbit vet mera idag, jag ler också..... går inte ut om det fryser på, no no....

      kram

      Radera
  2. Jag som tycker det är krångligt att byta med två fungerande armar! Imponerad är bara förnamnet :-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. ...jag är minst sagt chockad själv, jisses, allt går fast bara lite annorlunda... prova det fungerar...

      kram

      Radera
    2. Ja, vi borde kanske utmana oss själva lite oftare för kanske kan vi betydligt mer än vad vi tror! Om inte annat så är du ett bevis på det :-)

      Kram

      Radera

    3. hi hi hi, tack, tack, kram

      Radera
  3. Oj du klarar ju det här kanonbra! Byta lakan som är så bökigt!
    Bra med härliga grannar!
    En tripp ut kan ju pigga upp, ha det så fint du bara kan ha!
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. ...får gå ut så länge det inte frusit på men bara korta turer, å bara en om dagen...

      kram

      Radera
  4. Du madame ta det lite lugnt inte bra att ta ut sig för mkt :( va rädd om dig hoppas du får lite vila med stor kram

    SvaraRadera
  5. Duktigt gjort! Fast jag bytte påslakan utan en endaste hand i förrgår. Av mina händer alltså... Det var Anders som fixade det :-)

    Hoppas du har mindre ont nu!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. ha ha ha, du skall alltid vara värst, ler stort... kram

      Radera
  6. Ojoj..nu har jag missat något.när jag varit borta på semester...halkat? Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. ... japp, halkat och brutit vänstra överarm... kramen

      Radera
  7. Du ser väl inte bedrövlig ut...Jag tycker du ser hur fräsch ut som helst :)
    Och jag fattar inte hur du lyckades byta påslakan med en hand :) Imponerande!
    Kram och ha en fin kväll

    SvaraRadera
    Svar


    1. ... prova ami, det fungerar faktiskt..... kram

      Radera
  8. Nu är du en erfarenhet rikare när du kan byta påslakan med en hand :) Kram ♥

    SvaraRadera
  9. Krya på dig! Jag har också brutit armen, fast handleden, tidigare. Behövde inte opereras dock. Det är de små alldagliga sakerna som blir stora utmaningar, man lär sig tålamod om inte annat. Bra att du kan få hjälp (ja, de flesta människor är snälla!)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, du har helt rätt....Hoppas din handled har läkt fint.... Kram på dig ♥

      Radera
  10. God morgon på dig ...hur har du det? hoppas det känns lite bättre alla fall o att du får en fin dag stor kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är lite bättre, tränar och tränar så gott det går,,,, Stor kram ♥

      Radera
  11. Godmorgon, fina K ♥
    Ha en jättefin fredag!
    KL ♥

    PS. Häxan har agerat en del och varit inburad (plogbillsaktivist) men lever förmodligen väl numera. DS

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det låter bra med häxan. :-)

      Go fredag till dig. KL ♥

      Radera
  12. Så duktig du är. Man kan om man vill och måste, och med lite jädranamma så kommer man långt! Ha det fortsatt fint och trevlig helg på dig!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Tack, det går bättre och bättre... Kramen ♥

      Radera
  13. Men, vad du är duktig! Jag tycker att jag knappt klarar det med två armar och kan inte drömma om att jag skulle klara det med en. Det lär dock ha tagit lite tid kan jag tänka mig.
    Fina påslakan.

    Njut den här kvällen!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, du kan inte ana hur stolt jag är. :-) Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥