Translate

.

.

onsdag 10 december 2014

Jag är förnöjd!







Ute regnar det och är mörkt. Ute i landet läser jag om starka vindar och nerfallande  träd. Så då antar jag att jag är lyckligt lottad. :-)  Jag mår bra och njuter av mitt kaffe, mina bär tinar i mikron. Jag känner mig behagligt förnöjd med tillvaron och jag är mycket tacksam för denna känsla. Är det fult att säga att man är förnöjd med livet? Borde jag skämmas och tiga med detta?

Nu få du ha en fin onsdag, försök att inte rusa före dina tankar. ☺
 Kram, K


26 kommentarer:

  1. Varför skulle du göra det? Nej, allt som är positivt, glatt, mysigt och bra det lyfter vi fram :-)

    Hoppas din dag blir riktigt bra!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dagen är perfekt :-D

      Kram ❤️

      Radera
  2. Fina K, gläd dig, du lilla skara, dig ska Gud bevara, visst ska vi må så gott vi kan, mys på och var du förnöjd!
    Jag är också glad och fylld av kärlek, men en moloken känsla gnager i huvudet, och den kan jag inte just nu tänka bort, för det löser sig självt så småningom.
    Jag önskar dig en toppendag, KL'♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas molokna känslan gett med sig... :-)

      KL ❤️

      Radera
  3. Absolut inte, det är härligt att höra att du är förnöjd ,-)
    Härtigt fönster!
    Njut på ,-)) KRAM KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram på dig själv och hoppas du också njuter lite... ❤️

      Radera
  4. Det är härligt att höra att du är förnöjd :) Det ska man väl absolut få säga att man är!
    Och vad mysigt det ser ut där i ditt fönster!
    Här i Helsingborg ösregnar det och blåser ordentligt...
    Ha en fin dag"
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här har det ösregnat hela dagen...
      Kram ❤️

      Radera
  5. Härlig känsla... :-)

    Känner mig också förnöjsam idag.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Skönt att höra att någon är nöjd och glad. Det är jag också!!!!

    SvaraRadera
  7. Klart att man ska få känna sig nöjd! Det är verkligen inget att skämmas över :-) Själv har jag heller inte särskilt mycket att klaga över :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi... :-))
      Det är en härlig känsla som inte kan ersättas med NÅGOT här i världen.
      Kan inte vara mer än tacksam.

      Kram ❤️

      Radera
  8. sv: Blank diskho? Jadu, sen jag upptäckte citronsaftens mäktiga städkraft så blänker det både här och där här hemma :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur gör du, gnuggar du bara in citron, låter det verka och torkar av?

      Radera
  9. Underbart. Blir glad av att läsa att du mår bra. Nu tar vi och går på Nobelfesten tycker jag, häng med vettja.
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag sitter ju redan på festen, var är du? :-)

      Kram ❤️

      Radera
  10. Visst är det skönt med en såndär aha känsla som bara väller över en.
    Håll fast vid den.
    Jag tänker på Jan Malmsjö nu.
    En kort sekund.......lala.....eller hur var den nu?
    Kraaam du fina.

    SvaraRadera

  11. O ja, det är en fantastiskt skön känsla. :-)

    Kramar ❤️

    SvaraRadera
  12. Förnöjd och tacksam ska man ta vara på och njuta utav. Det gör jag me :)
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Älskar känslan... :-) Kram ♥

      Radera
  13. Hej!
    Inte ska man skämmas att man är nöjd.En härlig känsla som kan infinna sig.Och så vacker bild,den blir jag glad att se.
    Kram,Inger

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, blir glad att du blir glad. :-) Kram ♥

      Radera
  14. Vad mysigt du har det! NJUT ;-)
    Själv är jag sjuk igen och sängliggandes.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, så trist, snyft.... Krya på dig kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.