Translate

.

.

söndag 28 december 2014

Blommor




Den ena blomman knäckte nacken men jag räddade den med
att klippa ner resten och nu står den där så fin. :-)



De andra står sig och ett par nya är på väg i vasen bredvid.
Lite snö på marken har jag också, mätaren visar minus 5 minus.






Detta är en evighets växt som överlever allt.
Jag planterade om den för några månader sedan och nu växer den
som aldrig förr.



Sitter och njuter av kaffe och pepparkaka, TV-4 står på
och de visar slipsar.




En fin söndag till dig.


Kram, K








13 kommentarer:

  1. Försöker kommentara här. Igår gick det inte, vet inte vad som blev fel. När är du en robot kom upp gick det inte att komma längre.
    I alla fall ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Igår var det problem för mig också att kommentera på flera ställen.
      En fin kall och solig dag blir det här. Hoppas du får en fin dag där borta. :-)

      Radera
  2. Lika vacker där i det lilla glaset :-)

    Kram och trevlig söndag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, tycker också det... :-)

      Kram och trevlig söndag i solen! :-)

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Fina rena vita blommor och ute är det också vitt. Just nu mulet, men det var tidigare soligt. Fick telefon från Öland och där var det gnistrande sol och snö!
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är så fina, nu står de i två vasar, de sista är färdiga till nyår. Älskar blommor!

      KL ❤️

      Radera
  5. En av mina vänner har problem med att kommentera, det har kanske isat till sig någonstans , hoppas det ordnar sig ,-)
    Fina blommor, fint med kort skaft också ,-)
    Ha en fin Söndag du också ,-)
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var precis inne hos dig och nu gick det bra...

      Kram, kram ❤️

      Radera
  6. Jag tycker också det är vackert när man sätter dem i en fin vas :)
    Här i Helsingborg har vi kallt, men ingen snö....Än så länge i alla fall!
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. De är nästan bättre i vas, förstår inte hur jag tänkte - eller, inte tänkte innan...

      Här är svinkallt, förfrös händerna när jag var ute, men det var soligt och friskt..

      Kram ❤️

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.