Translate

.

.

onsdag 3 december 2014

Ännu flera julklappar







Ännu en julklapp, en god senap från världens finaste granne. ☺








Jag tycker människor blivit så snälla, nåja, de flesta är snälla men det är bara rötäggen som syns mer kan jag tänka.... :)


Så var det regeringskrisen, skall Stefans 62 dagar vid makten vara över nu, vad tror du?

Ja, det är mycket som händer och faktum är att jag tycker det ligger i luften, jag kan andas osäkerheten och stora förändringar.


Näsan har runnit konstant i flera veckor, vad skall jag köpa för att få stopp på eländet? 
Ett paket näsdukar om dagen är inte att ta i att det går....



Kram, K

18 kommentarer:

  1. Härligt med goda grannar! Det har jag också. Vet inget om regeringskrisen, hänger inte med i svenska nyheter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Det är nu beslutat att det blir nyval. Förstår att du inte håller koll på svenska politiken. :-)

      Kram ❤️

      Radera
  2. Vilken snäll granne som kom med så god senap!
    Usch, ja, rinnsnuva kan göra en tokig.....Tyvärr är det nog bara att köpa ytterligare ett paket näsdukar :(
    Eller förresten, har de inte gjort reklam på TV om en nässpray som även stoppar rinnsnuva? Du får fråga på apoteket.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har helt fantastiska grannar, lyckliga jag! :-)

      Nässprayer hjälper inte..

      Kram ❤️

      Radera
  3. Den politiska situationen är i alla fall inte stabil så jag undrar om eller hur regeringen ska fortsätta. Vilken snäll och trevlig granne du har. Sådan omtanke värmer verkligen.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Omval i mars nu då...
      Det var gulligt gjort av min gulliga granne.

      Kram ❤️

      Radera
  4. Vilken nedrans förkylning! Hoppas det vänder, Hoppas du blir frisk NU! ,-)
    Vilken härlig granne ,-)))
    Senap, så mysigt att få!
    Vad händer i regeringen!
    Ja undrar hur det här kommer att sluta!
    Ha det fint KRAM Primrose

    SvaraRadera
    Svar

    1. En förkylning som aldrig släpper taget, dumma den.
      Skall bli spännande att smaka på senapen. :-)

      Kram ❤️

      Radera
  5. Så snälla grannar du har, önskar att jag hade haft grannar att umgås med, men alla i detta villaområdet är var och en på sin kant, så trist tycker jag.
    Ja vi är många som undrar hur det kommer att bli för Sverige, mycket tråkigt är det nu.
    Kramelikram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är inte alla förunnat med goda grannar. Många hälsar inte ens på sina grannar, det tycker jag är trist...
      Kram ❤️

      Radera
  6. Vilken braig present! :-)

    Ja, nog ligger han pyrt till alltid...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp i båda fallen! :-)

      Kram ❤️

      Radera
  7. Snäll granne du har. Men han tycker ju självklart om dig oxå. Det skulle funka med att stoppa två tamponger i näsan men det ser ju lite konstigt ut förstås;)
    Kramelikram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tokfia, ha ha, ja, speciellt när dom har börjat svälla. :-))

      Kram ❤️

      Radera
  8. Jag håller med dig; det ligger osäkerhet och stora förändringar i luften. Jag känner det i min kropp, och det blir nästan för mycket för mig ovanpå alla personliga förändringar som skett och sker i mitt liv.
    Jag orkar inte tänka på politiken. Det blir som det blir ändå.
    Kramar! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag orkar inte heller att tänka, men det är som hänger i luften påverkar mig också. Tappas helt på energi...

      Kram ❤️

      Radera
  9. Fin granne, fin julklapp!
    Politiken, jag bara skakar på huvudet, det är så konstigt, detta året, jag har sagt det förut.
    KL (hjärta)

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥