Translate

.

.

lördag 22 november 2014

Visste ni att......





Visste du att vi andas en miljon gånger på en månad?  (Inte undra på att jag känner mig trött) :)







Å att vi har fler hårstrån än en gorilla? Ha ha, ja, jag säger då det. bara för att vi har våra ljusa strån så betyder det inte att de inte finns där. :)

Tittar på ögonen till denna och undrar just vad de ser? (tror inte att hon bara ville bli en bra på kort) :)


Önskar dig en fin lördag och ikväll är det Carolas kväll i programmet: Så mycket bättre.

Kram, K



22 kommentarer:

  1. Det om andningen hade jag inte hört. känns nästan lite läskigt. Tittar man på min man stämmerr säkert det med håren, fast kanske inte på skallen längre! Ha en bra helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fullt så hårig som en gorilla trodde jag inte att jag var, men skenet bedrar, hi hi...

      Trevlig kväll och berätta för mannen då blir han nog glad, hi hi.. Kram

      Radera
  2. Ja, det lär väl bli en helkväll med henne eftersom hon har fått mer tid än övriga medverkande...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag vet, tv 4 räknar med att programmet får många tittare... Kram

      Radera
  3. Nu fick du mig att börja räkna andetag. Räkna hårstrån får jag spara till jag inte kan somna en kväll. Det ska bli spännande med Carolas dag. Jag som var bombis på att hon skulle vara sist i detta favoritprogram. Helgkram Bosse Lidén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ha, räkna hårstrån tills du somnar, ja då har du att göra. Säkerligen somnar du flera gånger om. :)

      Kram

      Radera
  4. Haha! Har vi fler hårstrån är en gorilla? Det visste jag inte :)
    Men det kanske är tur att våra är lite ljusare.....
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi, jag sprang och köpte hårborttagningsmedel så fort jag läste detta, nu skall här vaxas. :)))

      Kram

      Radera
  5. Våra är nog både ljusare och kortare än gorillans... Men nu har jag inte tid längre - tänker hålla andan för att motbevisa dig! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det första var du noga med att poängtera :)) NEEEJ, håll inte andan, du kommer bara att få andas fortare för att komma ikapp... ;)))
      Kram

      Radera
  6. Det blir ansträngt att andas i alla fall för mig när jag är förkyld!
    I Så Mycket Bättre ikväll var Orup bara så bra när han tolkade/sjöng Främling på hans vis.
    Kvällskram ♥

    SvaraRadera
  7. Tycker också Orup var bra men Ola Salo var också väldigt bra.

    Krya på dig och godnattkram ❤️

    SvaraRadera
  8. Oh, en sådan söt apa - skulle vara kul som husdjur men antagligen skulle det också då gå så vilt till att man blev ännu tröttare än av att andas :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, ja det skulle man kanske bli. :)

      Kram

      Radera
  9. Tänk vad kroppen får jobba, där har jag svaret på att min man har andningsuppehåll på nätterna, lungorna vilar nog. Låter otroligt att vi har mera hår på kroppen en vad apor har, vem har räknat håren ? tror dem luras, jag ser inga hår på min kropp :-) kanske ta fram förstorningsglaset, men räkna det orkar jag inte.
    Kramelikram ��

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, lungorna går i ett, ingen vila ingen ro. : )
      Nä stoppa bort förstorningsglaset - DET VI INTE SER HAR VI INTE ONT AV :/ eller? :)))

      Kramelikramar...

      Radera
  10. Fick presis bekräftat av dig varför jag är så trött jämt. Jag trodde ju det var gråvädret...men nu har jag ju förstått att så är det ju inte.
    Det beror ju på andningen. Fattar ju nu varför jag är trött.
    Du.....Vilken tur jag kikade in hos dig ikväll. Tänk om jag måste besökt läkaren för en prognos, och fått hostat upp ett par hundringar i onödan.
    Ja se tur man har bloggvänner.
    Kände igen mig i apan. Visst har jag sett ut sådär??......*ler*.

    Så mycket bättre med Carola var bra.

    Söndagskram till dig.

    SvaraRadera
  11. Klart som korvspad att vi är trötta om vi måste andras så där många gånger, hi hi...

    Godnattkram och sov gott! ❤️

    SvaraRadera
  12. Oj, jag har inte räknat mina andetag, men jag tror jag räknade Pusselbits, det sista.
    Mina hårstrån är jag rädd om, de blir tunnare med åren, även om de är många.
    Nu tar vi dagen som den kommer, så känns det. KL <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Räkna en månads andetag är nog lite väl krävande, :)

      KL ♥

      Radera
  13. Det var nyheter, både detta med andningen och håret. Tänk så mycket jag får lära mig genom bloggeriet.
    Såg inte programmet med Carola, skulle ha gjort det.
    Varm kram till dig goa Comsi comsa.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Börja nu bara inte räkna, varken andetagen eller håren, hi hi hi...

      Du kanske kan titta på svt play? Det var väldigt bra....
      Varm kram till dig Wiolettan ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.