Translate

.

.

torsdag 13 november 2014

Väntar..








Är irriterad, ilsken och börjar bli högröd av raseri..
Förra fredagen väntade jag ett brev, inget kom. Det blev måndag det blev tisdag och det blev onsdag, inget brev!
Varje dag när posten kommit har jag gått ner och trott att nu är det här. Men icke...

Nu har det gått en vecka i ett meningslöst väntande och idag skall jag ringa, jag vet att det är posten som strular han kommer lite som han tycker numera och det är inte första gången brev kommit bort.

Ytterst irriterande och eftersom jag delar delar det mesta med er så måste jag även dela min ilska med er...................

Kram, ilsken K ♥


16 kommentarer:

  1. Ja, det förstår jag att du är irriterad när du väntar på något som inte dyker upp......Och ilsken har man rätt att vara ibland och då är det skönt att få "prata" av sig här på bloggen :)
    Kram och hoppas det kommer idag!

    SvaraRadera

  2. Tror inte det kommer så jag ringer så ordnar det sig nog. Bara så irriterande att väntat i onödan... Grrr... :)

    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  3. Ja, posten är inte vad den var, sen min salig man slutade, han var mycket besviken på utvecklingen.
    Och, jag vet hur det är att vänta viktigt brev, det har jag gjort hela sommaren och hösten. Fy bubblan.
    Så, jag förstår dig, grrrr, ut med ilskan bara, jag tar den i lägger den i det blå skåpet (iCloud).
    KL <3

    SvaraRadera

  4. Hi hi hi, får all min ilska plats i blå lådan? Det behövs mycket minne, hi hi....

    KL ♥

    SvaraRadera
  5. Men DUMMA posten! Hoppas du får ditt brev snart!

    SvaraRadera

  6. Tack Ama, du är snäll du.... Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Klart att ilskan ska komma ut på bloggen, kolla bara hur mycket gnäll som kommer från mig ibland. Jag tror att det är bra att ilska och gnäll kommer ut så slipper det kanske att ta så mycket plats i huvudet. Håller tummarna för dig i morgon då det är fredag och sista postutdelningen för veckan. Tjing tjing

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nä, jag väntar inte mer jag ringer idag!!!!! :) Tjing tjing på dig ♥

      Radera
  8. Så klart man blir irriterad när det man väntar på inte kommer. Hoppas det ordnar sig när du ringer. :-)

    ...är det bara jag som är nyfiken på vad som finns i brevet? ;-)

    Ha en trevlig kväll !

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ringde och nu skickas det ut på nytt, tiden får visa om de lyckas denna gången. Nu när jag inte väntar längre så är allt helt okej och jag är lite mindre arg. :))
      Har jag väckt din nyfikenhet? Nåja du får släcka den själv för av mig får du inget veta, hi hi...

      Kram på dig ♥

      Radera
  9. Åh vad retligt!
    Vet du för många år sen när jag bodde i en lägenhet i Huddinge hade jag beställt en prenumeration på en tidning och betalat.
    Sen gick veckorna, och ingen tidning kom fast det skulle komma en i veckan.
    Jag ringde och frågade, tjatade på posten som sa att aha är de du som ska ha den då kommer den imorgon. Men den kom inte.
    Efter flera veckors tjatande kommer så en dag tidningarna för fem veckor samtidigt i brevlådan.. Kul?
    Jag hade jämt problem med posten där...
    Glad att slippa. Hoppas ditt brev kommer snart.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Alltså det du skriver är helt oacceptabelt, helt åt skogarna jag hade krävt att posten betalade hela prenumerationen. Nu blev jag arg för din skuld också, grrr....grrr...

      Kram ♥

      Radera
  10. Man kan bli tokig av att vänta på något som inte kommer, och du har ju fått vänta!
    Sen tycker jag det försvinner post mycket mer nu än förrut, så oroar man sig för det!
    Förut kom posten hos oss vid 11 tiden på dan. Nu kan den komma så sent som strax före 6 (18 )
    Hoppas det du väntar på kommer nu!!
    Ha det fint KRAM Primrose

    SvaraRadera
    Svar

    1. Felet är nog att jag väntar för länge innan jag gör något och då växer irritationen till sig. Nu får jag ett nytt brev så jag är lugn... Kram på dig♥

      Radera
  11. Ibland måste man få bli ilsken, speciellt frustrerande är det när det är en situation där man bara kan stå bredvid och inget kan göra! Ang celleri, jag äter mycket celleri, doppar dem i en youhurtsås istället för chips! Gottigottgott!!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack för selleritipset! :) Att vänta skall vara en aktiv handling, där man kan göra något viktigt under tiden. :) Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.