Translate

.

.

tisdag 4 november 2014

Vägg har rasat






Inte så långt i från mig har två personer dött och en skadats när en 50 ton tung vägg av något slag har rasat i Hjorthagen.
Jag är alltid rädd för dessa och går förbi med en känsla att det kan rasa, men när jag säger det till den bredvid mig så skrattar de och säger:
-Nä det går inte, dem kan omöjligt rasa. Men jag har rätt, de rasar visst!
Byggnadsställningarna runt om i stan är så många att det är nästan omöjligt att kunna undvika dem.
Förstår ju att de finns, men när varje kvarter blev belamrat med dessa så fanns det ingen valmöjlighet för att undvika dem.


Kram, K ♥



11 kommentarer:

  1. Ja fy vilken HEMSK olycka!

    Här har det stått kranar i flera år vid avstannade byggen. Dom är jag mest rädd för. Tack och log har dom flesta tagits ned nu.

    SvaraRadera
  2. Det värsta är att det kom in en varning om detta för en stund sedan, då svarade dem att det fick bända en olycka innan de gjorde något läste jag. ❤️

    SvaraRadera
  3. Fy så hemskt, men har din intuition någonsin varit fel? tror inte det <3

    Jag har fortfarande inte lagt in din blogg på min sida så jag bara kan "klicka" mej till dej ;) får skärpa mej! vill ju kunna kika in lite enklare än att leta via andra bloggvänner efter dej he he ;)

    Jag har heller aldrig gillat utställningar, i alla fall inte när det går till överdrift, såklart det kan vara kul att en gång få ett utlåtande, men inte mer :( Synd denna ras är så trasig, för den är fullkomlig på alla plan i sitt sätt att vara <3

    Tack för din goa komentar & kram kram till dej <3

    SvaraRadera
  4. Ja, det är bedrövligt vad vi människor utsätter djuren för. :(
    Skönt att svullnaden gått ner..

    Kram på dig ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren hamnade fel, den var till dig Lena. ❤️

      Radera
  5. Men Gud så hemskt !! :( Läskigt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bedrövligt och kanske lite väl onödigt! :(

      ❤️

      Radera
  6. Men Fy så sorgligt, vilken otäck olycka!
    KRAM Primrose

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.