Translate

.

.

onsdag 12 november 2014

Vad vore livet utan selleri?





Inte visste jag att det var så gott med selleri, jag äter dessa som de vore godis. Nu har jag dessutom mixat:
Grönkål
Selleri
Ingefära
Lite flingsalt
En hel citron (skalade den innan) :)
Man kan tunna ut med vad man vill, bra va? :)






En jättefin onsdag till dig kära läsare, för du vet väl att du är kär? Kär och värdefull, du gör att jag vill fortsätta blogga, du gör att jag ler du gör att jag fnissar till och ibland kan du få mig att gåta. Du gör att jag får tänka till, du hjälper mig att växa.

TACK FÖR ATT DU FINNS  ♥


14 kommentarer:

  1. Godmorgon, ja precis så är det! Ibland förfäras man av någon annans upplevelse, ibland kan man få skratta för att någon gjort bort sig och faktiskt bjuder på det. Men ibland blir man bara ledsen och tårarna kommer. Härligt att ha bloggvänner! Kramiz

    SvaraRadera
    Svar

    1. God lunch på dig :) En fin fortsättning på dagen. Älskar mina bloggvänner, alltid! Kram ♥

      Radera
  2. Selleri gör sig tyyvärr inte så bra med mina smaklökar, men däremot sugar snaps, det kan jag äta som godis!
    Tjingeling!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har tidigare inte ätit selleri och nu när jag köpte så tog jag en tugga och föll för smaken. Smaken är som baken, olika, hi hi... :)))

      Radera
  3. Tack fina du för att du finns och för allt fint du skriver och berättar. :-)

    Hoppas du får en skön dag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tycker om att läsa hos dig, du har en fantastisk fin blogg som väcker många tankar och reflexioner... Kram på dig ♥

      Radera
  4. Människor behöver varandra, fast man inte alltid begriper det :)
    Kram och trevlig onsdag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är kanske det vanligaste att vi vill vara starka och klara allt själva. Trist för allt blir så mycket bättre när vi delar varandras erfarenheter både positiva och negativa.

      Kram på dig ♥

      Radera
  5. Tack, fina <3 för att du finns och stöttar mig när det behövs! Just nu känns det som om jag behövde läsa din blogg.
    KL <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. När vi tror att vi sitter ensam om ett problem eller en svår sak så är vi inte det, vi har nämligen hjälpare som vi inte ser, vi bärs när vi tror vi ramlar. Livet är så mycket mer än det vi med ögonen kan se. KL ♥

      Radera
  6. Och tack för att DU finns! :-)

    Selleri är gott, men bara lite grann, sen blir det för starkt.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag kan sitta och tugga i mig en hel stjälke.. :) hittar inget stark där inte, he he..

      Kram ❤️

      Radera
  7. Tack för att Du finns, en ny vän att kika in hos ,-)))
    Selleri har jag inte ätit så ofta.
    Men nu blir jag ju nyfiken, mixar du allt det här till en drink?
    Har just börjat med nyttodrinkar ,-)
    Måste testa
    .
    Ha det fint KRAM från mig, Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu mixade jag detta och det blev drickbart, det är ju ingen godisdrink men väldigt nyttig. Och man behöver inte äta på flera timmar, den mättar....

      Kram ❤️

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥