Translate

.

.

söndag 2 november 2014

Målar o Carola

Igår roade jag med att måla kring fönster och lister, Jag struntade i att ta ner gardiner, jag lade heller inte ut något täckpapper, hade total tillit till min skicklighet att föra penseln och målning. :) Hur gick det?

- Tack det gick bra! :)
Men nu skulle jag kunna fortsätta, ser det ena efter det andra som står och skriker:
- Mig också, mig också....


Under natten vaknade stup i ett, vet inte varför för ute vad det tyst.

Ute regnar det och inne blir det mer jobb....

Vad gör du?

Kram, K ♥


2 kommentarer:

  1. Carola kan nog få vilken låt som helst (som inte är hennes) att bli hennes egen. Hon har en sådan otrolig bra sångröst.
    Du är duktig som ger dig på att måla utan täckpapper och dylikt. Hade det varit jag skulle jag nog ha ryckt till så färgen hamnat lite varstans, hi hi. Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vem vet det hade kanske blivit konstnärligt där hemma, ler stort! Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.