Translate

.

.

onsdag 5 november 2014

Kom inte in i datorn och det berodde inte på min storlek :))




Fick datorproblem igår, kan inte förklara vad som skedde men jag sökte på problemet och fotade det då märkte jag att samma problem fanns under bilderna som jag nu hoppas jag fått bort.
Det finns en massa skit och virus som attackerar våra datorer idag.
Kom i alla fall inte in utan en ruta sa att jag skulle återställa vilket jag vägrade.
Gick in och läste, med telefonen, stängde av, tryckte fn F8 innan Windows startade, sedan tryckte jag på Windows tangenten och R plötsligt var sedan kunde jag starta normalt, vad skedde????

Har gjort en städning men är lite orolig om jag fått in något elakt som inte skall vara i datorn.

Vet inte om du orkar att försöka läsa denna svamliga text men jag lovar det är minst lika illa inne i huvudet. :)

Kram, K ♥


12 kommentarer:

  1. Oj, datatrassel är bland det värsta som finns. Man känner sig så hjälplös och borttappad. I alla fall så gör jag det. Skönt att det bor en tekniker i dig och att det löste sig. :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Teknisk är det minsta jag är, jag vet inte hur jag fick till det, jag hade nog en otrolig tur och kanske har jag även anlag för trolleri, hi hi....

    Kram

    SvaraRadera
  3. Din text var inte så svammlig, men när jag läste det så märktes det att du snabbt som bara den ville få det ur dig, och vad är då bättre än att skriva det av sig. Hoppas att du slipper mer trassel nu. Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ha, jag skyndade på att få ur mig eländet, hi hi hi...
      Datorn funkar nu och jag kan tagga ner... :)

      Kram

      Radera
  4. Åh, vad jag avskyr illasinnade troll som skickar ur virus till datorerna! Smart av dig att söka på nätet som du gjorde. Jag hade blivit hysterisk och gjort alla möjliga fel. Någonting är som det inte ska med min dator också. Eller rättare sagt med en webbläsare, så jag måste använda en annan som jag inte trivs med. Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det FÅR INTE bli fel på det tekniska! Jag blir lika ställt varje gång men denna gången gick det bra, blev faktiskt lite chockad och hakan föll flera meter ner, hi hi... Kram ❤️

      Radera
  5. Datorproblem är irriterande, men ganska lättlösta. Jag ropar bara AAAANDERS!!! ;-)

    SvaraRadera
  6. Anders, skriker jag nästa gång och den enda som kommer är polisen, ha ha ha.., :)))
    ❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  7. Så skönt att du fixade det, jag är livrädd för att "trycka" ,-)))
    Är rädd jag trycker bort allt som finns!
    Är så kass på datorer!
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi, tidigare var jag livrädd att trycka, men nu trycker jag hejvillt :)))

      Kram på dig!

      Radera
  8. Du är en självlärd datatekniker "ler " Kväll/nattkram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle hellre kalla mig trollkonstnär, hi hi..

      Nattkram ❤️

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.