Translate

.

.

tisdag 25 november 2014

*** JAG HAR SETT DEN ***



Jag har sett den, den var inte där många minuter men jag hann fota den för att kunna ta fram den och påminna mig att den finns där bakom molnen. 

Vad är det som jag sett? :)






Har satt upp två julstjärnor men inte tänt dem, tjuvkikar över till grannarna och dem håller sig också på mattan. :)

Tycker det är lite svårt med stjärnorna -  som i köket där det är ett litet vädringsfönster och ett stort, sätter jag stjärnan vid persiennsnöret i mitten på det stora fönstret så blir det fel, den måste sitta i mitten på hela fönstret, alltså i mitten på både lilla och stora fönstret. Hm, hur gör du? Jag har tidigare bara haft adventsstakar så här fick jag lite huvudbry...

Jag klurar vidare... ❤️





4 kommentarer:

  1. Jag såg den också, du får se den hos mig i morgon!
    Jag ska inte ha några stjärnor, tydligen är det väldigt inne, utan jag nöjer mig med ljusstakarna.
    Man kan göra som man känner för det betr. fönstren. Jag brukar måtta mitten på hela fönstret, men nu måttade jag mitten på den stora rutan bara, som omväxling.
    KL<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med staken mäter jag bara det stora fönstret, helt annat blir det med stjärnan..
      Lägger ut bilder på mitt spektakel också när jag har tänt dem.

      KL ❤️

      Radera
  2. Det är rätt jobbigt att vi haft så lite soltimmar. Hoppas det blir bättre...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är då grått att träden snart är gråa också. :)

      Kram

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥