Translate

.

.

onsdag 19 november 2014

Äntligen hemma...

Hemma igen efter timmar i stan. Trodde att de var färdiga med julskyltningen men så var det inte, bara börjat...



Idag kan vem som helst fastna på foto, men det finns ju kepsar, mössor och huvor att dölja sig bakom för den som inte vill synas. :)

På tal om huvor, köpte mig en mjuk jacka med huva idag och liknade tofflor.


Har redan flyttat in i köpet, är mjuk och skön utanpå och hård och kall inuti, hi hi, nä det är jag inte... :)

Kram, K ❤️

14 kommentarer:

  1. Köpet ser i alla fall skönt, mjukt och ombonat ut! Lite ruggigt väder just nu. Så grått och mörkt också...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu har det varit grått och mörkt en längre tid, idag när solen tittade fram lite var det helt underbart att vara ute..

      Tofflorna är bara så sköna!

      Kram ❤️

      Radera
  2. Oj! Det där köpet såg verkligen gossigt ut! :-)

    SvaraRadera

  3. Mjukt och gosigt är det, vill aldrig flytta ut.... :)

    Kram ❤️

    SvaraRadera
  4. Vilket gosigt köp! Skönt att gå i ide där under vintern :)

    SvaraRadera

  5. Är jättenöjd, här är det svinkallt på golven så tofflorna kommer bra tillpass... :)

    ❤️

    SvaraRadera
  6. Jag tror att du är go och gla som en kexchoklad. Ser helmysigt ut.
    Kvällskramen.

    SvaraRadera

  7. He he, önskar det vore så väl... :))))
    Nu blev jag sugen på kexchoklad, sudda sudda bort den tanken.. :)

    Kvällskram ❤️

    SvaraRadera
  8. Mysigt värreköp.
    Tryggt med mössor å kepsar, men tänk mig då som är en linslus och gilla bli fotad. Min gubbe har sagt till mig att nu får du sluta ha så mycket bilder på dig överallt haha...
    Tycker åxo om att se bilder från olika städer. Spännande tycker jag.
    Nej du Goa vän.......comsi comsi....säger min kisse. Nu Äre läggdags.............snaaaaaart��.
    Natti natti dröm sött��
    Kramelikram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu fick jag en snille idé, gör en tantglad tapet vetja.... :) hi hi, tänk att få sitta på väggarna i mångas hem? :)))


      Natti natti och sov gott..

      Kramelikram ❤️

      Radera
  9. Nu tycks det vara jul över allt, på vårat torg i centrum har det kommit en stor gran, sååå högt upp till toppen. Så fina mysplagg du hittade, vitt är så fint, men det går inte för mig när jag har 3 hundar, då blir dem inte fina så länge.
    Kramelikram ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev förvånat över att dem inte hunnit längre med julpyntet....
      Har man hund är vitt inget bra val, om man inte gillar deras fotavtryck då, hi hi....

      Godnattkramen ❤️

      Radera
  10. Det var nog gott att krypa in i =)) såg att de hade börjat att få upp lite julpynt i grannstaden häromdan.
    Tittar på Tromsö bilden, och tänkte på dej när T var hemma. Hans nya tjej kommer därifrån, jag har bara sett henne på bild. Men jag skriver inte mer om det, var på väg att blogga när han hade åkt, men det är hans liv.
    Kram kram ♥

    SvaraRadera

  11. Ja blingen det var gott att krypa in i... :) Jasså är Ts tjej från Tromsö? ...Vad kul - nu blev jag lite nyfiken!

    Kramar på dig ♥

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.