Translate

.

.

onsdag 15 oktober 2014

Lite förklaring till er som inte finns i min blogglista



Som ni ser så är många av mina älsklingar inte länkade i min blogglista, detta pga blogger, helt plötsligt kom det upp en ruta där det står så här:



Jag lägger in er så fort det blir möjligt.

Tilägg: Nu Räcker det inte med detta utan märkte när jag kommenterade på Wordpress så länkade denna till en annan blogg, nu är det riktigt snurrigt på bloggen, bara för att inte nämna hur det känns i huvudet. 

Kram, K

10 kommentarer:

  1. Man kan ändra hur man länkar i kommentarerna i WP. Jag har också råkat ut för att jag ändrat tillfälligt och sen kommer den ihåg detta i samtliga WP-bloggar vilket har skapat en del förvirring ;-)

    Fina lavendlar! :-)

    SvaraRadera
  2. Bra Ama att du skev det, huvudsaken är att vi vet för då behöver jag inte bli hysterisk, ha ha ha. NOT
    Kram ☺

    SvaraRadera
  3. Lugn och fin! Vackra blomster. Nu är jag hemma, men rusar snart iväg, haha!
    KL♥

    SvaraRadera
  4. Tack, blommorna kostade 59 kr på Lidl, superfina har köpt dem tidigare (inte samma, ha ha) och de håller nästan två veckor om man ger dem kärlek. KL ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Vackra blommor. Skönt att problemet med listan försvann. Men nu strular det lite grann när man skriver inlägg. Blir flera felmeddelanden att det inte går att publicera, spara eller förhandsvisa inlägget. Jag försöker om och om igen tills det släpper. Fnatt-Spatt-Blogger! ;-)
    Kraaaam ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också märkt detta och varit nära att slänga ut datorn genom fönstret. :)

      Kram ♥

      Radera
  6. Vilken härlig bukett med blommor. Vackra.
    Lidl, där brukar vi handla ibland också, så de har så fina blombuketter där? Ska kolla. Blommor lyser upp och man blir glad.
    Jobbigt att du ska behöva ha strul med datoriet. Så´n begriper jag nada av.
    Tycker det är hur kul som helst att du är tillbaka, du har varit saknad. Och, att jag nu kan kommentera hos dig också.
    Varm kram!

    SvaraRadera
  7. Tack! Så gullig du är Wiolettan fina. :-)
    Ibland inte alltid finns det väldigt fina blommor på Lidl. Jag går alltid dit när jag skall köpa mina valnötter..
    Löste kommentarsproblemet vill ju inte missa någons tassavtryck. :-)
    Varm kram ❤️

    SvaraRadera
  8. sv: Ja, DUMMA orkan. Fast å andra sidan var det tack vare den som vi "fick" stanna kvar i Mexiko och simma med sjölejon i havet. Inget ont som inte har nåt gott med sig :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte på det, ni vände det som skedde och vägrade låta en dum orkan få förstöra er resa. ❤️❤️❤️❤️

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥