Translate

.

.

lördag 25 oktober 2014

Farväl

 

Det är en blåsig och regnig lördag, tror denna dag skall gå till att städa skåp.Vilket inte är något lätt jobb om det kommer till vissa skåp som man (jag) inte vet vad som är vad, kan du gissa vilket skåp jag menar? :) ☺




Så har vi förlorat ytterligare en stjärna, Kim Anderzon som endast blev 71 år gammal.

Cancern kom, men Kim gav inte upp
hon spelade sin roll enda in i det sista.
Inte nog med det, hon gav också en sista fest
till vännerna innan hon gick hem för att
starta sin resa hem.

R.I.P. 



Vad skall du göra denna lördag? Har du snö eller skall du ut och bada? ☺

Kram, K

10 kommentarer:

  1. idag regnar det och snön är puts väck här i Skellefteå.
    För dem som har en dusch som krånglar just idag och vill duscha- de behöver bara ta ett steg utanför ytterdörren så har de fått en " kalldusch" , hi hi...Men ta en kalldusch ska ej jag göra, jag ska fortsätta att krya på mig idag och hoppas att detta elända drar iväg snart... R.I.P Kim Andersson. Lördagskram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snö har vi inte sett här ännu, rätt varmt är det ute, fast regnigt. På tisdag skall det bli 16 grader för att sedan börja bli kallare.
      Det är så trist när både kända och okända går bort, först då förstår man hur uppskattade de var... Kram ❤️

      Radera
  2. Åh vad tråkigt med Kim! Sett så många fina skådespelarprestationer av henne.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en stor förlust och väldigt ledsamt. Hon satte starka avtryck...
      Kram

      Radera
  3. Ingen snö och många badade. Men inte vi. Vi nöjde oss med att promenera. :-)

    SvaraRadera
  4. Ama, det bästa är gott nog! Hi hi... :))

    SvaraRadera
  5. Såg en nytagen bild på henne nyss, hon var sargad av sjukdomen, så smal... cancern är vidrig & obarmhärtig... hon var så rolig som skådespelerska, hade så underbar humor!! anar att dom i himlen har kul nu <3

    Tycker Carolas tolkning av Orup idag var fantastisk ;)

    Kramarom dej <3

    SvaraRadera
  6. Håller med om Carolas tolkning ikväll, var fantastisk. Ja, allt fler går bort och jag tackar för varje dag som jag får hänga med.
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  7. God morgon! Har inte läst hört eller sett på något annat än Gospel ♫♪ hela långa dagen, det sjunger ffr i mitt hjärta ♫♪, så jag är tillbaka till vardagen/söndagen NU.
    Farväl till oerhört duktiga Kim ♥
    KL♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ny dag och nya äventyr ☺ KL ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.