Translate

.

.

onsdag 22 oktober 2014

Ett trist inlägg om virus








Kände en molande huvudvärk igår och var trött, idag är jag ännu tröttare och känner obehag när kläderna vidrör min hud. Influensa på gång? är rädd för det!

Har tvättstugan idag men den kan jag avboka, annars är det bara två maskiner och ingenting som skall strykas så det borde jag fixa.

Det händer också ganska ofta att virus blåser bort av sig själv på mig och det är vad jag hoppas att det gör nu.

Kan vi tänka bort virus och annat tro?


Kram,

7 kommentarer:

  1. Jadå, du kan tänka bort!
    Däremot kan jag inte tänka bort mitt virus i den gamla datorharven, det har invaderat även Firefox nu och jag har gjort återställningar och har Norton, inget hjälper där, inte ens Echinacea ;)
    Krya på dig, KL♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Nej Gerd, vilket skit du fått in i dator, får lust att svära... Har du gjort diskrensning? Har du automatisk uppdatering? Kanske kan du titta efter vilka uppdateringar som gjordes den dagen det började, sedan bara avinstallera de programmen. KL♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, Comsi comsa, detta är värre än så. Jag har gjort ALLT. Men jag har ju en ny laptop, så skitisamm... bara jag som vill vara problemlösare, vill ha övertaget *ler* harven lever på lånad tid. KL♥

      Radera
    2. Det är jättejobbigt, det var något år jag fick in något riktigt elakt virus, kommer inte ihåg hur jag gjorde. Själv blir jag galen på sånt och hela min värld kretsar runt det, blir som förbytt men är ändå Kaisa, hi hi hi.... KL♥

      Radera
  4. Hoppas verkligen att dom blåser bort!
    Kram och krya på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ama, jag kommer säkert att överleva. :))

      Kram ❤️

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥